۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۵۵۴۵۶۵
ایستاده پای انقلاب؛

نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند

نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان با صدور پیامی مشترک از مردم ولایی لرستان دعوت کردند که در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور چشمگیر و دشمن شکن داشته باشند.
نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان

به گزارش خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و موسی خادمی، استاندار استان در پیامی مشترک از مردم لرستان برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند.

در این پیام آمده است: دورود خدا بر فجرآفرینانی که انقلاب اسلامی را در عصر رقابت سلطه گری دول شرق و غرب به رهبری بنیان گذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) تثبیت کردند و عزت و کرامت انسانی را با جمهوری اسلامی رقم زدند.

نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان در پیامی مشترک عنوان کرده اند: خدا را شکر گذاریم بر نعمت ولایت و بصیرت امت که ریشه در پیوند عمیق ملت با ولایت دارند، خدا را شکر که با وجود ناملایمت های داخلی و خارجی از قبیل کودتا، ترور و تحریم؛ ملت با عزمی راسخ که حاصل خون شهدا و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری بوده اقتدار و صلابت انقلاب اسلامی را به دنیا نشان داده است.

در این پیام آمده است: انسجام، وحدت و یکپارچگی ملت و مسؤولان حافظ نظام و آرمان های انقلاب اسلامی است و دهه فجر یادآور ایثارگری ها و بصیرت افزایی هاست.

در ادامه این پیام افزوده شده است: با تبریک این ایام خجسته و فرارسیدن چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اینجانبان ضمن دعوت از عموم هم استانی های عزیز و غیرتمند؛ حضور شورانگیز شما مردم غیور لرستان را که همگام با موج خروشان اقیانوس عزت خواهی و استکبار ستیزان ایران اسلامی است ارج می نهیم و با میثاق دوباره خود با امام، شهدا و رهبری، دنیا را مبهوت عظمت، بصیرت و آگاهی خود خواهیم کرد./9451/د103/ب1

ارسال نظرات