۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۵۵۴۵۷۱
ایستاده پای انقلاب؛

پیام حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ایستادگی در برابر توطئه های دشمن است

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت گفت: پیام حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ایستادگی در برابر توطئه های دشمنان و قدم نهادن در راه حفظ ارزش های انقلاب است.
فجر انقلاب/ منتخب عکس های راهپیمایی 22 بهمن

حجت الاسلام محمدرضا سبحانی، مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به اهمیت و ضرورت حضور مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و بیان داشت: ملت ایران در طول سال های پر برکت انقلاب اسلامی همواره در مقابله و خنثی سازی توطئه های دشمن نقش آفرین بوده اند.

وی عنوان داشت: حضور مردم در صحنه های انقلاب تا به امروز دشمنان را از تعرض مستقیم به کشور بر حذر داشته است و اگر حضور به موقع مردم در صحنه نبود دشمنان همچون دیگر کشورهای مسلمان به خود اجازه دخالت در کشور می دادند.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت به شرایط اخیر کشور اشاره کرد و گفت: دشمنان انقلاب و نظام برای ضربه زدن به انقلاب توطئه های مختلفی در پیش گرفتند و به تجمعات مردم برای اعلام مطالبات به حق خود از دولت دامن زدند، مردم با حضوری ولایی و با بصیرت توطئه دشمنان را در نطفه خاموش کردند.

حضور مردم در راهپیمایی لازمه مقابله با توطئه دشمنان است

حجت الاسلام سبحانی با اشاره به اینکه دشمن دشمنان انقلاب جرأت دخالت و حمله مستقیم به کشور را تا به امروز نداشتند به خاطر حضور و پشتیبانی ملت ایران بوده است، افزود: این حضور رمز تداوم و بقای انقلاب است و توطئه های دشمن در سایه حضور مردمی نقش بر آب می شود.

وی ادامه داد: مردم با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن به میدان می آیند تا باری دیگر از کیان انقلاب و نظام اسلامی دفاع کنند و با حضور خود خیال تجاوز دشمنان را نسبت به انقلاب خنی می کنند.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت یادآور شد: پیام شرکت مردم در راهپیمایی فردا استقامت و ایستادگی در برابر توطئه های دشمن، قدم نهادن در راه شهدا و لبیک گفتن به ندای رهبری است./9451/ت303/ب1

ارسال نظرات