۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۵۵۴۵۷۳
رییس ستاد گرامیداشت دهه فجر آذربایجان‌شرقی:

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ کوبنده به تهدیدها و تحریم ها است

رییس ستاد گرامیداشت دهه فجر آذربایجان‌شرقی گفت: حضور حداکثری و آگاهانه ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ کوبنده به تهدیدها، تحریم ها، توطئه ها و ترفندهای استکبار جهانی است.
راهپیمایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسین تقی‌زاده، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی امروز در آخرین جلسه هماهنگی راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اظهار داشت: مراسم راهپیمایی 22 بهمن همزمان در 21 شهرستان و بخش های استان برگزار می شود.

وی با بیان این‌که سخنران مراسم تبریز حجت الاسلام والمسلمین هادی ملکوتی نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری خواهد بود، خاطرنشان کرد: پیام حضور در راهپیمایی 22 بهمن پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی و نشان دادن استقامت و پایداری در دهه چهارم انقلاب اسلامی تا دستیابی به اهداف نهایی جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام تقی زاده با اشاره به این‌که راهپیمایی امسال باشکوه تر و پرشورتر از سال های قبل خواهد بود، تصریح کرد: مردم با این حضور میلیونی و سرنوشت ساز، وحدت، انسجام، عزت و اقتدار، آگاهی و بصیرت و پویایی خود را به نمایش گذاشته و با تبعیت از ولایت، روحیه و گفتمان انقلاب اسلامی را در عرصه های داخلی و خارجی به ویژه در منطقه تقویت خواهند کرد.

رییس ستاد گرامیداشت دهه فجر آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که حضور حداکثری و آگاهانه ملت در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ کوبنده و پشیمان کننده به تهدیدها، تحریم ها، توطئه ها و ترفندهای استکبار جهانی و یاوه گویی های رییس جمهور دیوانه آمریکا است، گفت: اینکه توانسته‌ایم منافع غرب را از ایران اسلامی قطع کنیم، خود از دستاوردهای مهم انقلاب است.

وی با بیان این‌که دشمنی روز افزون آمریکا با انقلاب اسلامی ایران نشان از مسیر درست نظام در طول چهار دهه گذشته بوده است، افزود: انقلاب اسلامی ایران الهام گرفته از مکتب عاشورا و انقلاب عظیم الهی حضرت سیدالشهدا(ع) بوده است، این انقلاب هیچ‌گاه تن به ذلت مصالحه با دشمنان اسلام و تشیع نخواهد داد.

حجت الاسلام تقی زاده با اشاره به این‌که دشمن تلاش دارد ملت ایران را نسبت به آینده ‌نظام اسلامی ناامید کند، گفت: این توطئه شوم با هدف جدایی ملت با ولایت صورت می گیرد، دشمن سرمایه‌گذاری کلانی در عرصه رسانه‌های کذایی خود داشته تا بگوید نظام کارایی ندارد، امروز دشمن‌شناسی یکی از مهم‌ترین رسالت‌هایی است که باید توجه ویژه بدان داشته باشیم.

وی در پایان زمان شروع برگزاری راهپیمایی بزرگداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تبریز را ساعت 10 صبح فردا یکشنبه از مسیرهای اعلام شده به سمت محل اجتماع در میدان نماز اعلام کرد و گفت: برنامه ویژه جایگاه اصلی راس ساعت 11 آغاز خواهد شد./935/پ203/ب1

ارسال نظرات