۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۸
کد خبر: ۵۵۴۵۷۷
ایستاده پای انقلاب؛

شرکت گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید میثاق با امام و رهبری است

بابایی صالح با تاکید براینکه شرکت مردم و مسؤولان در راهپیمایی ۲۲ بهمن باید فارغ از هر نوع دیدگاه و اندیشه سیاسی انجام شود، گفت: تجمع گسترده مردم در یوم الله ۲۲ بهمن نشان از وحدت و انسجام ملی و حرکت در لوای پرچم ولایت است.
روح الله بابایی صالح

روح‌الله بابایی صالح دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: نهضت امام از سال 42 آغاز و در 22 بهمن سال 57 به پیروزی رسید.

وی افزود: در این مسیر جوانان بسیاری با نثار جان نهال انقلاب را با خون پاک خود آبیاری کردند. دشمنان و بدخواهان نظام هرگز تصور نمی‌کردند که روزی ملت ایران جشن چهل سالگی انقلاب را برگزار کنند.

بابایی صالح دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی را دشمنی با اسلام و ولایت دانست و ابراز کرد: مردم انقلابی ایران در عرصه‌ها و بحران‌های مختلف با جان و دل از انقلاب دفاع کردند و این نشان از وفاداری آنان به انقلاب است، ملت پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای تحقق آرمان‌های انقلاب با جان و دل در برابر باطل ایستادند و از نظام دفاع کردند.

وی حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن را تجدید میثاقی مجدد با امام و شهدا دانست و گفت: 22 بهمن روز تجدید عهد با رهبر معظم انقلاب است و حضور حداکثری مردم تیری به چشم دشمنان خواهد بود.

بابایی صالح با تاکید براینکه شرکت مردم و مسؤولان در راهپیمایی 22 بهمن باید فارغ از هر نوع دیدگاه و اندیشه سیاسی انجام شود، بیان داشت: تجمع گسترده مردم در یوم الله 22 بهمن نشان از وحدت و انسجام ملی و حرکت در لوای پرچم ولایت است.

نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: ما به عنوان خادم ملت و عضو کوچکی از این جامعه در راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهیم کرد تا با امام و آرمان‌های انقلاب تجدید میثاقی مجدد داشته باشیم./813/ت۳۰۲/ق

 

ارسال نظرات