۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹
کد خبر: ۵۵۴۶۴۹
ایستاده پای انقلاب؛

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال توطئه های دشمن را ناکام خواهد گذاشت

آیت الله خاتمی با بیان این که راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن امسال تمام توطئه ها را ناکام خواهدگذاشت، گفت: این راهپیمایی در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب معنای عمیق تری ادارد و وفاداران به انقلاب با انگیزه بیشتر در شرکت خواهند کرد.
آیت الله خاتمی

آیت الله سید احمد خاتمی عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تأکید بر حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: حضورهای با برکت مردم طی حدود 4 دهه در هر مقطعی سبب ناکامی دشمن شده و می شود.

وی افزود: این افتخار نظام اسلامی است که بعد از 4 دهه از انقلاب همچنان انقلاب اسلامی جاذبه خود را دارد و مردم پای انقلاب خود ایستاده اند و به یاری خداوند تا چنین باشد دشمنان نمی توانند به اهداف خود دست پیدا کنند.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با بیان این که در چهارمین دهه انقلاب دشمن یعنی استکبار آمریکا براندازی نظام را دنبال می کند، اظهار داشت این براندازی از راه هایی مانند برخورد خشن با دین دنبال می شود، اغتشاش گرانی که سران آن ها بی تردید وابسته به اجانب بودند دین، حوزه های علمیه، دفاتر ائمه جمعه و برخی مساجد و حسینیه ها را هدف قرار دادند.

وی ادامه داد: این برخوردها یعنی دین مورد هدف بوده است، دشمن همچنین ولایت را مورد هدف هجمه های خود قرار می دهد، ولایتی که ستون خیمه عزت انقلاب و جمهوری اسلامی بوده و هست، باید نسبت به توطئه دشمن و این که چه جاهایی را هدف قرار می دهد هوشیار بود.

آیت الله خاتمی با بیان این که به یاری خداوند راهپیمایی باشکوه 22 بهمن امسال مانند راهپیمایی های سابق تمام توطئه ها را ناکام خواهدگذاشت، ابراز داشت: این راهپیمایی در آستانه 40 سالگی انقلاب معنای عمیق تری از گذشته دارد بر این اساس وفاداران به انقلاب با انگیزه بیشتر در راهپیمایی شرکت خواهند کرد.

وی عنوان کرد: برای ما روشن است که راهپیمایی 22 بهمن ده ها میلیونی خواهد بود اما رسانه های استکباری به ده ها هزار نفر تعبیر می کنند و دروغ می گویند  یعنی بزرگ را کوچک جلوه می دهند اما تعداد انگشت شماری اغتشاش گر را بزرگ نشان می دهند ولی بحمدالله بزرگنمایی های غلط دشمنان و کوچک نمایی های نادرست آنان تأثیری در مسیر مردم نخواهد گذاشت، به تعبیر رهبر معظم انقلاب راهپیمایی 22 بهمن امسال تماشایی خواهد بود./1323/

ارسال نظرات