۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۵۵۴۶۷۷
ایستاده پای انقلاب:

حضور مردم در صحنه دفاع از انقلاب برقرار کننده امنیت است

دادستان کل کشور به حضور تماشایی مردم در راهپیمایی امروز اشاره کرد و گفت: حضور مردم در صحنه انقلاب برقرار کننده امنیت است.
حجت الاسلام والمسلمین منتظری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور، در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر خرم‌آباد در جمع خبرنگاران، گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب حضور مردم در راهپیمایی امروز تماشایی است.

وی با بیان اینکه حضور ملت ایران در راهپیمایی امروز توطئه های استکبار را نقش بر آب می کند، افزود: مردم به عنوان صاحبان انقلاب همواره در برابر دشمنان ایستادگی می کنند.

دادستان کل کشور یادآور شد: دشمن با همه ابزار به میدان آمده تا انقلاب را با مشکل مواجه کند و به انقلاب ضربه بزند، حضور مردم نقشه استکبار را بر هم می زند.

وی با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از پای در آورد، ادامه داد: مردم وقتی نقشه های شوم دشمن را می بینند در صحنه حاضر می شوند.

حجت الاسلام منتظری حضور مردم در صحنه های انقلاب را برقرار کننده امنیت در کشور خواند و گفت: مردم با بصیرت و انقلابی نظام جمهوری اسلامی امروز با حضوری پرشور باری دیگر به ندای رهبری لبیک گفتند و این حضور باید قدر دانسته شود./9451/پ203/ب1

ارسال نظرات