۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۵۵۴۷۲۹
ایستاده پای انقلاب؛

اقتصاد مقاومتی راه نجات کشور است

حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با اشاره به این که تنها راه نجات از مشکلات اقتصادی اجرا کردن اقتصاد مقاومتی است، گفت: مسؤولانی که برای پیشرفت جامعه تلاش می کنند باید تمام هدفشان تولید داخلی و اشتغال برای جوانان باشد.
حجت الاسلام احمد شیخ بهایی استاد درس خارج حوزه علمیه کرمان راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین احمد شیخ بهایی استاد درس خارج حوزه علمیه کرمان امروز در مراسم ۲۲ بهمن در حسینیه امیرالمومنین(ع) شهر زنگی آباد، گفت: ۲۲ بهمن روزی است که خداوند قدرت خود را نشان می دهد.

استاد درس خارج حوزه علمیه کرمان تصریح کرد: مردم ایران با توکل بر خداوند و تبعیت از حضرت امام روح الله(ره) توانستند خود را از حکومت طاغوت نجات دهند.

وی با بیان این که مردم ایران بیزاری خودشان را نسبت به دشمنان در ۲۲ بهمن نشان دادند، تاکید کرد: حکومت جمهوری اسلامی متصل به خداوند، کلام نور و این حکومت بر پایه اسلام واقعی تشکیل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی بیان کرد: دشمنان ایران اسلامی از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام اسلامی به نفع خودشان استفاده می کنند و بصیرت بالای ملت شریف ایران نقشه های شوم دشمنان خبیث را نابود کرده است.

وی ایراد کرد: هوشیاری و حضور مردم در  چهار دهه قابل تقدیر بوده و دشمنان از بصیرت بالای ملت ایران هراس دارند.

استاد درس خارج حوزه علمیه کرمان با بیان این که دشمنان به دنبال از بین بردن انقلاب اسلامی ایران هستند، اظهار داشت: اگر در جامعه اسلامی فسادی یافت می شود ریشه در افکار غربی و طاغوتی افراد است.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با اشاره به اینکه بهترین راه علاج و رهایی از مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری است، در پایان گفت: مسؤولانی که برای پیشرفت جامعه تلاش می کنند باید تمام هدفشان تولید داخلی و اشتغال برای جوانان باشد./۹۷۰۷/پ203/ب1

ارسال نظرات