۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۵۵۴۷۳۳
ایستاده پای انقلاب؛

ایران با همدلی به اهداف خود خواهد رسید

امام جمعه همدان گفت: دشمن از اول انقلاب تا کنون به طریقی خواسته به ایران ضربه وارد کند و این حرکت آنها نشانه صحیح بودن هدف انقلاب اسلامی است.
طه محمدی ۲۲ بهمن همدان ۲۲ بهمن همدان ۲۲ بهمن همدان ۲۲ بهمن همدان ۲۲ بهمن همدان ۲۲ بهمن همدان ۲۲ بهمن همدان ۲۲ بهمن همدان ۲۲ بهمن همدان ۲۲ بهمن همدان ۲۲ بهمن همدان ۲۲ بهمن همدان ۲۲ بهمن همدان ۲۲ بهمن همدان ۲۲ بهمن همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان ظهر امروز در پایان راهپیمایی ۲۲ بهمن همدان در میدان بوعلی سینا بیان داشت: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی همیشه در راه انقلاب و آرمان های اسلام ایستادگی کرده و خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: عده ای هنوز حرف از رژیم پهلوی می زنند و می گویند که آن رژیم خدمات فراوانی داشته، ایران در زمان جنگ حتی سیم خاردار در داخل کشور نداشت، این چه خدماتی است که به دست ما نرسیده.

آیت الله طه محمدی گفت: امروز به برکت انقلاب ایران دارای توان موشکی در سطح بالایی در جهان قرار گرفته و اروپا و آمریکا از این توان نظامی ایران واهمه دارند.

وی در ادامه افزود: دشمن اینقدر به ذلت رسیده که به دیوار نویسی در ایران و اجیر کردن عده ای اکتفا کرده، دشمنی که روزی به شاه ایران دستور می داد امروز به دنبال فعالیت خیابانی علیه نظام ایران اسلامی است.

امام جمعه همدان گفت: دشمن از اول انقلاب تا کنون به طریقی خواسته به ایران ضربه وارد کند و این حرکت آنها نشانه از صحیح بودن هدف انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه افزود: مردم ایران نباید تحت تاثیر یاوه گویی های دشمنان قرار بگیرند و باید با اتحاد و همدلی مسیر انقلاب را بپیمایند.

آیت الله طه محمدی گفت: همدان امروز مجهز به ریل آهن شده و من باور نمی کردم که به کرمانشاه نیز ریل آهن برسد.

وی در پایان گفت: این حرف رهبر معظم انقلاب است که همه دولت ها کار کرده اند، اختلاف سلیقه ها نباید به ارزش ها و پیشرفت ها ضربه وارد کند./۹۷۹/پ203/ب1

ارسال نظرات