۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۵۵۴۷۵۰
ایستاده پای انقلاب؛

بیکاری، گرانی و حقوق های نجومی در کشور باید ریشه کن شود

مدیر حوزه علمیه همدان گفت: مسؤولان باید به فکر مشکلات معیشتی مردم ایران که تا پای جان بر سر آرمان های انقلاب ایستاده اند، باشند و بیکاری، گرانی و حقوق های نجومی را در کشور ریشه کن کنند.
آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی

آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن با اشاره به حضور پرشور مردم انقلابی ایران اسلامی ابراز داشت: مردم ما به این بصیرت رسیده اند که حفظ انقلاب از اوجب واجبات است.

وی تصریح کرد: رهبر کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب به مسلمانان دستور داده اند که از انقلاب دفاع کنیم، این مساله درست است که باید نسبت به مشکلات مطالبه گر باشم اما مساله مهم این است که در مرحله نخست از انقلاب و اسلام دفاع کنیم.

مدیر حوزه علمیه همدان گفت: مردم ایران اسلامی چهل سال است که با رشادت های فراوان از انقلاب و اسلام دفاعی خالصانه انجام داده و در این راه خون داده اند و البته انقلاب اسلامی حامی عدالت است و ما همه از تبعیض ها و بی عدالتی هایی همچون حقوق های نجومی مطالبه گری خواهیم کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسؤولان باید به فکر مشکلات معیشتی مردم ایران که تا پای جان بر سر آرمان های انقلاب ایستاده اند، باشند و بیکاری و گرانی و حقوق های نجومی را در کشور ریشه کن کنند./۹۷۹/پ203/ب1

ارسال نظرات