۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۵۵۴۷۵۴
ایستاده پای انقلاب؛

مردم با حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را ناکام کردند

عضو مجلس خبرگان رهبری با قدردانی از حضور با شکوه و حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم با خلق حماسه‌ای دیگر در ۲۲ بهمن ضمن لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی، دشمنان به ویژه استکبار جهانی را ناکام کردند.
خاتمی

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید احمد خاتمی پیش از ظهر امروز در اجتماع راهپیمایان بوشهری در کنار آبهای نیلگون خلیج فارس با قدردانی از حضور با شکوه مردم بوشهر در مراسم راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: مردم وفادار و و ولایت‌مدار بوشهر با راهپیمایی با شکوه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی که مراسم راهپیمایی امسال را تماشایی خواندند محقق بخشیدند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پیام این راهپیمایی را ایستادگی تا آخرین نفر و نفس دانست و تاکید کرد: بوشهر در مبارزه با استعمار و استکبار پیشتاز است چراکه نام مبارزان این دیار از جمله رئیسعلی دلواری، مایه افتخار استان بوشهر و ایران اسلامی در تاریخ ثبت است.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی برای نابودی نظام اسلامی ایران سال‌ها است زمان تعیین می‌کنند افزود: اکنون در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم دشمن سال‌‌ها است زمان پایان حکومت اسلامی ایران تعیین می‌کند و این در حالی است که مردم سال به سال پرشورتر در راهپیمایی جشن پیروزی انقلاب اسلامی شرکت می‌کنند.

وی بیان کرد: دشمنان 40 سال است به امید شکست و نابودی انقلاب اسلامی خمیازه می‌کشند ولی  هر سال شور انقلابی در میان مردم ایران اسلامی خروشان‌تر می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با شکرگذاری از خداوند متعال به سبب نعمت ارزشمند حکومت اسلامی ایران خاطر نشان کرد: هیچ انقلابی در جهان مانند  انقلاب اسلامی دارای این ویژگی‌ها نیست چراکه شور و نشاط انقلاب اسلامی در تاریخ بی سابقه است و این نماد شکر خداوند است.

آیت‌الله خاتمی حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن را وفای به عهد دانست و تصریح کرد: ملت ایران با شهدای والامقام  عهدی منعقد کرده‌اند که پرچم پرافتخار ایران اسلامی همواره  اهتزار داشته باشد و هیچگاه نباید بر زمین بماند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، بیعت با نظام اسلامی و ولایت فقیه را از دیگر پیام‌های حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن دانست و گفت: دفاع از انقلاب اسلامی و صیانت و حفاظت از این نعمت الهی و ارزش‌های والای آن از جمله پیام‌های حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن است و این ملت نمی‌گذارد آسیبی به این انقلاب و نظام اسلامی ایران وارد شود.

وی، با بیان اینکه همه نسل‌های اولی، دومی و سومی به این مراسم آمدند تا  نگذارند پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی به زمین بیافتد افزود: نمود قرآنی دیگر حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن، بیعت است چراکه ما آمده‌ایم با نظام و انقلاب بیعت کنیم و به دشمنانی که می‌گویند نمی‌گذاریم انقلاب اسلامی به 40 سالگی برسد تو دهنی بزنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این نکته که انقلاب اسلامی تا ظهور حضرت مهدی(عج) ادامه دارد بیان کرد: انقلاب اسلامی به فضل الهی ماندگار است و تا ظهور مهدی ال محمد(ص) ادامه دارد.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه در راهپیمایی امروز همه سلیقه‌های وفادار به انقلاب اسلامی حضور دارند خاطر نشان کرد:  حضور همه سلیقه‌های وفادار به انقلاب اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن برای دفاع از این انقلاب و مبارزه با دشمن به میدان آمدند  و این اتحاد و انسجام نشان از وحدتی است که خداوند متعال بر روی آن تاکید دارد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، تعظیم شعائر انقلاب اسلامی را از دیگر پیام‌های حضور مردم در راهپیمایی دانست و تصریح کرد: این حضور حماسی در راستای تلاش در راه اهتزار پرچم نظام اسلامی، عزت دین و مکتب اسلام در جهان است.

وی، با بیان اینکه مردم امسال باشکوه‌تر از سال‌های قبل در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند گفت: امسال مردم با شکوه‌تر از سال‌های قبل  در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند زیرا   استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا  در دی ماه گذشته با همکاری همپیمان آدمکش سعودی اغتشاشات آفریدند  اما این مردم هرگز نظام و انقلاب اسلامی را تنها نمی‌گذارند و امروز پاسخ محکمی به آنان دادند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم در 17 دی توطئه اغتشاش‌گران را خنثی کردند افزود: مردم ایران اسلامی نمی‌گذارند به هیچ صورتی نظام و انقلاب اسلامی ایران آسیب ببیند و در این وادی مبارزه با نظام اسلامی به مانند با دم شیر بازی کردن است.

آیت‌الله خاتمی، استقامت و خستگی ناپذیری را از دیگر پیام‌های حضور مردم در این راهپیمایی دانست و خاطر نشان کرد: هر چند مشکلات اقتصادی در جامعه به سبب بروز برخی مشکلات و فساد برخی از داخلی‌ها وجود دارد اما مردم  در راهپیمایی  ضمن لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی، دشمنان به ویژه استکبار جهانی را ناکام کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، مرگ بر آمریکا را جلوه استکبارستیزی دانست و افزود:  تبری از دشمنان از امور مهم دینی است و در این راستا استکبارستیزی در متن دین اسلام قرار دارد و این حضور با شعار مرگ بر آمریکاجلوه استکبارستیزی است.

وی با بیان اینکه ملت ایران هیچگاه شعار مرگ بر اسرائیل را ترک نمی‌کنند بیان کرد: صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها بدانند مرگ بر اسرائیل از بین نمی‌رود و طبق آیات قرآن کریم مبارزه مسلمانان با صهیونیست‌ها جلوه مبارزه با دشمن اسلام است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم،  با بیان اینکه  روزی فرا می‌رسد که مردم عربستان  سقوط آل سعود را جشن بگیرند گفت: جنایتکاران ال سعود بدانند جنایت آنان به مسلمانان به ویژه به مردم مظلوم یمن بی پاسخ نمی‌ماند و روزی فرا می‌رسد که مردم عربستان سقوط آل سعود را جشن بگیرند.

آیت‌الله خاتمی، ولایت مداری را از دیگر پیام‌های این راهپیمایی دانست و خاطر نشان کرد: ولایت فقیه نخستین نقش را در تداوم انقلاب اسلامی دارد و به همین سبب است که امروز درایت، ایستادگی و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب خاری در چشم دشمنان است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ملت ایران تا آخرین نفس در مقابل ترفندهای دشمنان می‌ایستد گفت:  به سران و عوامل اغتشاش می‌گویم این ملت تا آخرین نفس ، نفر و  قطره خونش در دفاع از ولایت می‌ایستد.

وی با بیان اینکه آینده انقلاب روشن  است تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی آینده این انقلاب را روشن می‌دانند و در این راستا مشکلات در جامعه ماندنی نیست و هیچ گره ناگشودنی ماندنی نمی‌ماند./۱۳۲۵//۱۰۲/خ

ارسال نظرات