۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۵۵۴۷۵۵
ایستاده پای انقلاب؛

مردم ایران به انقلاب و اهداف آن وفادار هستند

نماينده ولی‌فقیه در امور حج و زيارت با بیان این که مردم سالاری دینی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است، گفت: مردم ایران همچنان به انقلاب و اهداف آن وفادار هستند.
حجت الاسلام قاضی عسکر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سيد علی قاضی عسکر، نماينده ولی‌فقیه در امور حج و زيارت، امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن که با حضور پرشور و گسترده مردم شهید پرور شهرری برگزار شد، گفت: مردم ایران همچنان به انقلاب و اهداف آن وفادار هستند.

وی افزود: انقلاب اسلامی اهداف بلندی دارد که بسیاری از آنان تا به امروز محقق شده است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین قاضی عسکر استقلال را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و ابراز کرد: رژیم گذشته به طور کامل به اجانب و بیگانگان به ویژه آمریکا وابسته بود و رضاشاه به هیچ عنوان در کشور صاحب اختیار نبود. رضا شاه پس از فرار خود از ایران در خاطراتش چنین بیان می‌کند «من با میل خودم از کشور خارج نشدم بلکه با پیشنهاد انگلیس و آمریکا از کشور خارج شدم» رضا شاه شخصیتی وابسته به آمریکا بود؛ امروز استقلال کشور زبان‌ زد جهان است.

نماينده ولی‌فقیه در امور حج و زيارت با اشاره به اینکه در رژیم گذشته مفهومی به نام آزادی در کشور معنا نداشت، اظهار داشت: در آن دوران شکنجه و خفقان در کشور بیداد می‌کرد و مردم حق اظهار نظر آزادانه نداشتند حتی رادیو، تلوزیون، مطبوعات و رسانه‌های جمعی همه در اختیار رژیم شاه بود و حق نداشتند مطلبی از مردم بیان کنند. مذهب دستاویز شاه برای سوء استفاده از مردم بود.

وی با بیان اینکه شعار امام راحل آزادی بود، گفت: امام راحل عقیده داشتند که استعدادهای مردم باید شکوفا شود و آنان باید آزادانه از حقوق خود دفاع کنند. امام مردم سالاری دینی را در کشور حاکم کرد؛ امروز مسؤولان نظام اسلامی را خود مردم تعیین می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین قاضی عسکر یکی از ثمرات انقلاب اسلامی را احیای اسلام ناب محمدی بیان کرد و گفت: در دورانی که دین را به عنوان افیون جامعه قلمداد می‌کردند و دشمنان درصدد ریشه کن ساختن اسلام بودند امام آمد و اسلام ناب محمدی را در ایران احیا و جهان اسلام را متحول کرد.

نماينده ولی‌فقیه در امور حج و زيارت با بیان اینکه امام روحیه خودباوری را در میان مردم زنده کرد، ابراز کرد: مسؤولان رژیم طاغوت مردم را به عنوان گوسفند مورد خطاب قرار می‌دادند و ارزشی برای آنان قائل نبودند اما امام به مردم اعم از صنعت‌گران، کشاورزان، کارگران، اساتید و معلمان امید بخشید تا پیشرفت کنند و امروز ما در عرصه علمی رتبه 12 جهانی را داریم. پیشرفت در زمینه‌های مختلف اعم از نانو تکنولوژی، پالایشگاه‌ها و نیروگاه‌ها، صنعت فولاد، کارخانجات سیمان، صنایع نظامی و موشکی، ساخت کشتی‌های پهن پیکر، ساخت هواپیماهای جنگی، پرتاب ماهواره به فضا و هسته‌ای همه از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه ارزش گذاری به ارتش و ارتقای جایگاه بانوان از دیگر دستاوردهای نظام به شمار می‌رود، گفت: امام راحل به ارتش قدرت و هویت بخشید. ارتقای جایگاه بانوان در انقلاب اسلامی از دستاوردهای انقلاب به شمار می‌رود، در دوران طاغوت بی بندوبارترین دختر شایسته‌ترین دختر بود زیرا از این طریق درصدد گسترش فحشا و فساد در جامعه بودند./813/پ203/ب1

ارسال نظرات