۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۵۵۴۷۸۱
ایستاده پای انقلاب؛

مردم در حفظ نظام و انقلاب مطیع امر ولایت هستند

رییس موسسه آموزش عالی قاسم‌بن الحسن(ع) گفت: اگرچه مردم از وعده‌های مسؤولان خسته شدند اما با وجود مشکلات معیشتی مطیع امر ولایت بوده و انقلاب را حفظ می‌کنند.
علم الهدی

حجت الاسلام سیدمحمدباقر علم‌الهدی رییس موسسه آموزش عالی قاسم‌بن الحسن(ع) در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره پیام حضور باشکوه مردم در 22 بهمن امسال، گفت: مردم ثابت کردند که با وجود همه مشکلات در صحنه هستند و از اصل انقلاب، نظام، حریم ولایت و فرمان و دستور ایشان پیروی می‌کنند.

وی درباره پیام این حضور برای دشمنان، عنوان کرد: دشمنان بدانند مردم ایران با تمام مشکلات اقتصادی و معیشتی هرگز حاضر نمی‌شود از انقلاب خود دست بکشند و به آنان روی آورند، شعارهای امروز نشان از آن داشت که نسل چهارم در کنار نسل اول انقلاب هستند که برای رسیدن به اهداف بلند انقلاب از ولی امیر مسلمین پیروی کنند.

حجت الاسلام علم‌الهدی افزود: اما پیام راهپیمایی امروز مردم برای مسؤولان این است که آنها در کنار مشکلات و سختی‌ها، انقلاب را همچون فرزند خود عزیز می‌دانند چراکه خود انقلاب کرده و برای حفظ آن هزینه می‌کنند.

رییس موسسه آموزش عالی قاسم‌بن الحسن(ع) درباره وظیفه مسؤولان در قبال مردم، گفت: این مردم از مسؤولان عدالت، تلاش مجدانه و خالصانه را درخواست دارند و به سرعت از کنار مسوولان بی‌بصیریتی که پیام‌های ارزشمند آنها را نمی‌شنوند گذر می‌کنند.

وی افزود: امروز مردم عدالت‌محوری، مبارزه با ظلم و استکبار را شعار دادند و این حکایت از آن دارد که مقابل دشمنان خارجی تا مرز جان ایستادند و در مقابل منافقانی هم که به ناحق بر برخی از میزها تکیه کردند ایستاده و آنها را رسوا و مفتضح می‌کنند.

حجت الاسلام علم‌الهدی بیان داشت: از مسؤولان انتظار این است که به جای بازگویی وظایف خود به آن عمل کنند مردم از وعده‌ها خسته شدند چراکه آنان خوب می‌فهمند که گزارش‌هایی که داده می‌شود محصول و در سطح مدیران این زمان است یا گزارش و عملکرد مدیران 40 سال انقلاب است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم می خواهند بدانند که دولتمردان چه کردند و چه برنامه‌ای دارند، گلایه مردم این بود که ما کار می‌خواهیم و وعده نمی‌خواهیم؛ امید که این پیام را دولتمردان، مدیران ارشد و میانی گرفته باشند و دولت در کنار ملت دست در دست هم برای ایرانی آباد تلاش کند./۸۱۳/ت302/ب1

ارسال نظرات