۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۵۵۴۸۱۹
آیت الله حسینی بوشهری در اجتماع مردم رشت:

قدرت دفاعی ایران دشمن را وادار به عقب نشینی کرده است

عضو هیأت رییسه خبرگان با بیان این که مسأله دفاعی و موشکی دشمن را وادار به عقب نشینی کرده است، گفت: با توجه به این پیشرفت ها اگر دشمن بخواهد اقدامی انجام دهد برای همیشه پشیمان خواهد شد.
آیت الله حسینی بوشهری در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری امروز در اجتماع بزرگ مردم رشت در سالگرد پیروزی انقلاب گفت: امروز وارد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شدیم و این مدت زمان کم نیست.

وی افزود: در این زمان فراز و فرودهای بسیاری داشتیم و دشمنان توطئه های بسیاری کردند و برنامه های ترور و تحریم را در پیش گرفتند، امروز دشمن جنگ نرم را در دستور کار قرار داده تا به انقلاب اسلامی ضربه وارد کند.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با بیان این که امروز مشکلاتی در کشور وجود دارد اما مردم حاضر نیستند به دلیل مشکلات نسبت به انقلاب و نظام بی تفاوت باشند، اظهار داشت: امروز باید بار دیگر به شعارهای انقلاب توجه کنیم به ویژه مسؤولان باید دوباره بررسی کنند که برای چه انقلاب کرده بودیم.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی برای احیای ارزش اسلامی و بازگشت عزت جامعه بوده است، انقلاب برای رفع فقر و محرومیت در جامعه بود و استقلال داشته باشیم، انقلاب کردیم تا ستم دیدگان از دست ظالمان نجات پیدا کنند.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان این که دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی سنگ اندازی های بسیاری کردند، ابراز داشت: دشمن با راه اندازی جنگ تحمیلی و تحریم ها بی رحمانه ترین برخوردهای خود را انجام داد تا انقلابیون را تسلیم کند.

وی عنوان کرد: چگونه آمریکا و اروپایی که توطئه های بسیاری علیه ایران انجام دادند امروز می خواهند منجی انقلاب باشند، امروز باید کارنامه سیاه دوران پهلوی تبیین شود تا جوانی که شرایط انقلاب را درک نکرده بداند که چه دوران ظالمانه ای وجود داشته است.

امام جمعه قم خاطرنشان کرد: امروز دشمنان می خواهند دایه دلسوزتر از مادر باشند اما دروغ می گویند، مردم باید برای کشور انقلاب دلسوز باشند نه دیگران؛ امروز رهبر معظم انقلاب دلسوزترین فرد برای انقلاب و اسلام است.

وی اضافه کرد: رهبر انقلاب برای نیازهای مردم مانند اقتصاد نه یک بار بلکه در سخنرانی های متعدد فریاد می کشند و نسبت به توطئه های دشمن در زمینه های گوناگون هشدار می دهند، اقتصاد مقاومتی ما را از بیگانگان جدا می کند و دچار نوسانات مختلف نمی شویم.

آیت الله حسینی بوشهری گفت: آن روز حضرت امام به عنوان پدری مهربان انقلاب را به پیروزی رساند و هدایت کرد و امروز رهبر معظم انقلاب با صلابت، دلسوزی و شجاعت این کار را انجام می دهند.

وی افزود: دشمن گاهی یک مسأله کوچک را بزرگنمایی می کند تا مردم پیشرفت ها را نبینند و نسبت به دستاوردها منحرف شوند، انقلاب اسلامی در عرصه های گوناگون دستاوردهای بسیار بزرگی داشته که قابل مقایسه با قبل نیست.

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مسأله دفاعی و موشکی دشمن را وادار به عقب نشینی کرده است، اظهار داشت: با توجه به پیشرفت های موشکی و دفاعی اگر دشمن بخواهد اقدامی انجام دهد برای همیشه پشیمان خواهد شد.

وی ادامه داد: امروز تهدیداتی وجود دارد که اگر وحدت و اتحاد باشد این تهدیدات راه به جایی نمی برد، باید بین مردم و مسؤولان وحدت وجود داشته باشد، مسؤولان باید در صدد آرامش دادن به جامعه باشند و وحدت را رعایت کنند و اجازه ندهند که زمینه برای توطئه های دشمن فراهم شود.

آیت الله حسینی بوشهری فاصله گرفتن جوانان از آرمان های انقلاب را از اهداف دشمن دانست و ابراز داشت: همواره هرگاه مسأله ای انقلاب را تهدید کنند همین جوانان در میدان حمایت و دفاع از آن هستند.

وی وجود نفوذی ها را از تهدیدات علیه انقلاب عنوان و خاطرنشان کرد: لازم نیست نفوذی حتما از آمریکا و خارج وارد شده باشند بلکه به کسی گفته می شود که با کارشکنی مردم را نسبت به انقلاب بد بین می کند، امروزه باید هوشیار باشیم و اجازه ندهیم که دشمنان نفوذ پیدا کنند./1323/

ارسال نظرات