۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۵
کد خبر: ۵۵۴۹۰۳
مسؤول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی:

۲۲ بهمن تماشایی امسال تکلیف مسؤولان را مضاعف کرد

مسؤول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی گفت: حضور باشکوه مردم در ۲۲ بهمن تماشایی امسال بار تکلیف مسؤولان را بیشتر کرد.
حجت الاسلام عابدینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حسین عابدینی، مسؤول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی، امروز در نشست با اعضای ستاد نماز جمعه، با قدردانی از حضور باشکوه و حماسه‌ساز مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، اظهار کرد: مردم در لحظات سرنوشت‌ساز هیچ‌گاه این انقلاب را تنها نگذاشته‌اند.

وی ادامه داد: حضور باشکوه و ابراز احساسات این ملت در سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بار تکلیف مسؤولان را بیشتر می‌کند و باید قدر ایشان را بیشتر از قبل بدانند.

حجت‌الاسلام عابدینی خاطرنشان کرد: مردم ایران نشان دادند با تمام وجود عاشق دین مبین اسلام بوده و وقتی با نثار خون جوانان خود و با راهنمایی‌های مدبرانه امام خمینی (ره) توانستند این انقلاب را به پیروزی رسانند، برای حفاظت و حراست از این انقلاب هم همواره آماده هستند.

وی افزود: پیروزی قیام مردمی در ایران نشان داد که هر حکومتی هرچند مجهز به تمامی تجهیزات روز دنیا باشد اگر برخاسته از دل این مردم نباشد محکوم به فناست و این پیروزی الگویی برای دیگر انقلاب‌های مردمی جهان شده است.

حجت‌الاسلام عابدینی گفت: مردم ایران که در دوران رژیم منحوس پهلوی از حقوق خود منع شده بودند با پیروزی انقلاب اسلامی به عزت و آزادگی رسیدند و جلوی زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی را گرفتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: کسانی که این روزها دم از سازش با بیگانگان می‌زنند بدانند که نسبت به تک‌تک خون‌های ریخته شده در این مسیر مدیون هستند.

حجت‌الاسلام عابدینی ادامه داد: این افراد بدانند هیچ‌گاه بیگانه درصدد حل مشکلات مردم نخواهد بود؛ بلکه تنها به فکر منافع خویش و چپاول اموال و دارایی‌های این سرزمین است.

مسؤول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی گفت: نقش مذهب در به وجود آمدن، پیروزی و در تداوم این انقلاب شکوهمند بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه نوک حمله و پیکان فضای مجازی به سمت سیاه نمایی و تخریب دستاوردهای انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: در چنین شرایطی نهادهای فرهنگی مذهبی باید با وجود مشکلات موجود، دستاوردهای انقلاب را در بین مردم تبیین کنند./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات