۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۴
کد خبر: ۵۵۴۹۳۱
با صدور پیامی صورت گرفت؛

قدرداني آيت الله نمازي از حضور مردم در راهپيمايي ۲۲ بهمن

نماينده ولي فقيه در كاشان با صدور پيامي از حضور پرشور و گسترده مردم ولايتمدار و انقلابي كاشان در راهپيمايي ۲۲ بهمن قدرداني کرد.
آيت الله عبدالنبي نمازي

آيت‌الله عبدالنبي نمازي با صدور پيامي که يك نسخه از آن براي خبرگزاري رسا در كاشان، ارسال شد، گفت: بي‌شک حرکت سيل ‌آساي امت قهرمان ايران همه توطئه‌ها را خنثي و راه را براي موفقيت‌هاي قابل‌انتظار هموار خواهد كرد.

متن كامل پيام آيت الله نمازي به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم

با سلام و درود به روح بلند و ملکوتي حضرت امام (رحمةالله عليه) و ارواح طيبه شهدا به خصوص شهداي انقلاب، شهداي جنگ تحميلي، و شهداي مدافع حرم.

از ملت بزرگ و سرفراز ايران اسلامي به خصوص مردم شريف و شهيدپرور استان اصفهان و به ويژه مردم دارالمؤمنين کاشان که با راهپيمايي تماشايي و بي‌نظير خود بار ديگر دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را مأيوس و قلب رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌اي دام‌ظله العالي را شاد كردند، خالصانه و خاضعانه تقدير و تشکر مي‌كنم.

بي‌شک حرکت سيل‌ آساي امت قهرمان ايران همه توطئه‌ها را خنثي و راه را براي موفقيت‌هاي قابل ‌انتظار هموار خواهد كرد، البته مسئولين نظام با خدمات جهادي خود از اين ملت بزرگ حمايت و از آرمان‌هايشان دفاع خواهند كرد./1307/د۱۰۳/ب۱

من اللّه التوفيق و عليه التكلان

عبدالنبي نمازي

نماينده مقام معظم رهبري و امام جمعه کاشان

۲۳ بهمن ماه ۱۳۹۶

ارسال نظرات