۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۵۵۴۹۵۵
در اصفهان صورت گرفت؛

آغاز به کار بیست و سومین جشنواره بین المللی قرآنی و حدیثی جامعه المصطفی

بیست و سومین جشنواره قرآنی و حدیثی جامعه المصطفی(ص) با سخنرانی رییس جامعه المصطفی واحد اصفهان آغاز به کار کرد.
جامعه المصطفی اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، بیست و سومین جشنواره قرآنی و حدیثی جامعه المصطفی(ص) روز گذشته در سالن اهل بیت(ع) جامعه المصطفی اصفهان آغاز شد.

حجت الاسلام سیدابراهیم ملکی مدیر جامعه المصطفی واحد اصفهان در این مراسم ضمن بیان اهمیت توجه به قرآن در عرصه بین الملل خاطرنشان ساخت: این جشنواره به دلیل تنوع مخاطب از ملیت های مختلف دارای جایگاه ویژه ای است.

وی در ادامه تصریح کرد: طبیعتا برگزاری این گونه مسابقات می تواند اهداف مختلفی داشته باشد که از جمله آنها شناسایی استعدادهای قرآنی درخشان و تببین حوزه قرآنی در عرصه های مختلف نسبت به سایر ملیت ها است.

همچنین در حاشیه افتتاحییه حجت الاسلام یوسف محمدی جانشین رییس ستاد برگزاری بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قرآنی و حدیثی جامعه المصطفی(ص) گفت: این جشنواره با حضور 90 طلبه غیرایرانی و کارکنان جامعه المصطفی(ص) در رشته‌های حفظ کل قرآن، قرائت تحقیق و ترتیل در مدت دو روز برگزار می شود.

وی با اشاره به حضور داوران بین‌المللی و استانی در این جشنواره افزود: از هر ملیت سه نفر که حد نصاب مرحله مقدماتی را به دست آورده به مرحله نهایی بخش شفاهی راه یافته‌اند.

لازم به ذکر است، مراسم اختتامیه این جشنواره روز ۲۶ بهمن‌ماه در سالن اهل البیت(ع) با سخنرانی آیت الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه و تجلیل از خدمات قرآنی حضرت آیت الله مظاهری رییس حوزه علمیه اصفهان برگزار می شود./1330/پ203/ب1

ارسال نظرات