۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۹
کد خبر: ۵۵۵۰۵۶
مسؤول نمایندگی دفتر مقام معظم رهبری در امور بین الملل:

ایجاد حکومت های اسلامی سبب برچیده شدن ریشه آمریکا در منطقه می شود

مسؤول نمایندگی دفتر مقام معظم رهبری در امور بین الملل با بیان اینکه آمریکا در تلاش است تا برای مردم منطقه مشکلاتی را ایجاد کند، گفت: با ایجاد شدن حکومت های اسلامی، ریشه آمریکا در منطقه برچیده می شود.
ربانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین ربانی، مسؤول نمایندگی دفتر مقام معظم رهبری در امور بین الملل و مؤسس شبکه النور آرژانتین شامگاه سه شنبه در جلسه ای با موضوع اسلام، ولایتمداری، امید و آینده در شهرستان خوسف اظهار داشت: بسیاری از افراد در جهان پیش از انقلاب هویت خود را از دست داده بودند اما بعد از انقلاب هویت خود را پیدا کردند.

وی با بیان اینکه باید حجاب در کشور رعایت شود زیرا جوانان این مرز و بوم انقلاب کردند و در دنیا تحول ایجاد شد تا حجاب حفظ شود، گفت: دشمنان می خواهند کشور را به دوران جاهلیت برگردانند و عده ای در جامعه نیز یاری گر دشمن هستند.

مسؤول نمایندگی دفتر مقام معظم رهبری در امور بین الملل با بیان اینکه هویت بسیاری از افراد با انقلاب برگردانده شد، افزود: باید مقاومت کنیم و با این مقاومت دنیا نیز به سمت ما می آید.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی تصریح کرد: بیداری اسلامی در کشورهایی مانند مصر، سوریه، لبنان و عراق ایجاد شده و دشمنان نمی خواهند حکومت های اسلامی سرکار بیایند.

وی با بیان اینکه آمریکا در تلاش است تا برای مردم منطقه مشکلاتی را ایجاد کند، ادامه داد: با ایجاد شدن حکومت های اسلامی، ریشه آمریکا در منطقه برچیده می شود.

مسؤول نمایندگی دفتر مقام معظم رهبری در امور بین الملل با بیان اینکه بیداری مسلمانان را مرهون انقلاب اسلامی هستیم، خاطرنشان کرد: انقلاب کردیم که از خواب غفلت بیدار شویم، نباید گمان ببریم که همه کارها را رهبر معظم انقلاب انجام دهند بلکه همه وظیفه دارند تا این انقلاب اسلامی که در جهان ظهور پیدا کرده، همچنان راه خود را ادامه بدهد.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی اظهار کرد: انقلاب اسلامی حتی در دانشگاه های آمریکای لاتین نیز مورد استقبال قرار می گیرد، هر چند آن ها بگویند تروریست اما سایر ملت ها این فکر را نمی کنند.

وی با بیان اینکه امروز جریان های اسلامی شکل گرفته است، افزود: متأسفانه گرایش به دنیاطلبی زیاده شده است و مشکلات موجود را در جامعه با کمک همدیگر حل کنیم./880/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات