۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۳
کد خبر: ۵۵۵۰۸۸
متولی مدرسه علمیه آیت الله جلالی خمینی:

هدف بیگانگان، مأیوس کردن مردم از نظام است

متولی مدرسه علمیه آیت الله جلالی خمینی گفت: تمام اهداف بیگانگان این است مردم را از انقلاب مایوس کنند و با کنار زدن انقلاب از سوی مردم، مثل سابق بتوانند اموال ملی ما را به غارت ببرند.
انقلاب اسلامی

آیت الله حیدرعلی جلالی خمینی، مسؤول مدرسه علمیه آیت الله جلالی خمینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره اهداف پیدا و پنهان خطی که رسانه‌های بیگانه و جریان‌های غرب‌گرای داخلی برای ناکارآمد معرفی کردن نظام اسلامی دنبال می‌کنند، گفت: تمام اهداف بیگانگان این است که مردم را از انقلاب مایوس کنند و با کنار زدن انقلاب از سوی مردم بتوانند مثل سابق در مملکت حضور پیدا کنند و اموال ملی ما را به غارت ببرند.

وی افزود: مردم خودشان می‌بینند که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کشور چه دستاوردهای خوبی داشته است، روزانه چندین پروژه که برای آنها برنامه‌ریزی صورت گرفته، افتتاح می‌شوند.

متولی مدرسه علمیه آیت الله جلالی خمینی ابراز داشت: قبل از انقلاب تعداد سدهای ایران بسیار اندک و در حدود ۴ سد بود اما امروز به مدد الهی و تلاش متخصصان ایرانی تعداد آنها بسیار افزایش پیدا کرده و به ۱۵۰ سد می‌رسد.

وی در ادامه ابراز داشت: قبل از انقلاب از نظر پزشکی برای علاج بسیاری از بیماری‌ها باید به کشورهای خارجی مراجعه می‌شد اما امروز به همت متخصصین ایرانی حتی از بشیاری کشورها برای درمان و مداوا به ایران می‌آیند.

آیت الله جلالی خمینی اظهار داشت: انقلاب دستاوردهای بسیار خوبی در این سال‌ها داشته است در عین حال که در کنار پیشرفت‌های چشمگیر، ممکن است مشکلاتی هم وجود داشته باشد، اما بدانیم این مشکلات در تمامی کشورها وجود دارد و تنها مختص کشور ما نیست و باید با همدلی و همکاری در صدد رفع آنها برآییم و در این راه مسؤولان و مردم باید هر یک وظایف خود را به درستی انجام دهند.

متولی مدرسه علمیه آیت الله جلالی خمینی در ادامه اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، گفت: پیش از انقلاب در بسیاری از شهرها و روستاها آب لوله کشی، راه‌های ارتباطی و مواصلاتی، خطوط ریلی، مدرسه، دانشگاه و امکانات به ندرت و بسیار کم وجود داشت اما در سایه پیروزی انقلاب این تجهیزات برای اکثریت شهرها و روستاهای کشور نیز فراهم شده است.

وی در پایان با اشاره به وظیفه علما و رسانه‌ها در جریان القای بیگانگان به منظور ناکارآمد معرفی کردن نظام اسلامی، خاطرنشان کرد: وظیفه علما و رسانه‌ها روشنگری، بصیرت و هوشیار کردن مردم است. مردم باید دشمنان نظام و انقلاب که چشم دیدن پیشرفت‌ها و موفقیت‌های آن را ندارند، بشناسند. همان‌طور که دیدیم سوریه نیز در سایه نظام و انقلاب اسلامی از دست داعش نجات یافت./۹۶۹/پ203/ب1

ارسال نظرات