۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۵۵۵۱۳۸
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران هشدار داد؛

تلاش خط نفاق در ناکارآمد جلوه دادن نقش حوزه و روحانیت در کشور

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز خطی به دنبال ناکارآمد جلوه دادن حوزه و روحانیت است، گفت: باید نقش حوزه های علمیه و روحانیت در پیروزی انقلاب و همچنین دستاوردهای چهار دهه اخیر برای مردم تبیین شود.
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران امروز کارگاه آموزشی مبلغان طرح مدارس امین استان در قائمشهر بر ضرورت حضور مبلغان در عرصه های تبلیغی اعم از فضای حقیقی و مجازی تأکید کرد و گفت: در شرایطی که جامعه ما در معرض هجمه های فرهنگی دشمنان قرار دارد حضور مؤثر و مستمر مبلغان در عرصه های مختلف بیش از پیش ضروری است.

وی با بیان این که حضور کمرنگ و بی پشتوانه مبلغان در جامعه به طور حتم بسترهای نفوذ دشمنان را فراهم خواهد کرد، افزود: جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند حضور جدی و هدفمند مبلغان در عرصه های مختلف است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که در حال حاضر فضای مجازی علیرغم مشکلات و نقاط ضعفی که دارد می تواند به عنوان یک ظرفیت برای تبلیغ معارف اسلامی از آن بهره گرفته شود، خاطرنشان کرد: به همین دلیل حضور مبلغان دینی در این فضاها بیش از پیش ضروری است.

وی با بیان این که امروز نسل جوان جامعه در معرض خطرات بسیاری از توطئه ها و هجمه های دشمنان قرار دارند، تصریح کرد: مبلغان دینی باید با شناخت مناسب این توطئه ها و هجمه ها، راهکارهای لازم را برای برخورد و خنثی کردن این هجمه ها فراهم کنند.

حجت الاسلام صادقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که مبلغان دینی باید با زبان نسل جوان آشنا شوند، خاطرنشان کرد: شناخت صحیح از وضعیت امروز جوانان می تواند زمینه ای برای موفقیت مبلغان دینی در عرصه پیش آنها باشد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که اگر شناخت مبلغان از شرایط جامعه به ویژه نسل جوان دقیق نباشد نمی توانند در عرصه تبلیغ دین به موفقیت دست پیدا کنند، تصریح کرد: مبلغان دینی باید با نگاه عمیق و دقیق به مسائل راهکارهای لازم را برای برون جامعه جوان از تهدید های پیش روی فراهم کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یکی از وظایف مهم مبلغان دینی را روشنگری و تبلیغ صحیح از خدمات انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر عنوان کرد و گفت: امروز که وارد چهل سالگی این انقلاب الهی شدیم باید تلاش کنیم تا دستاوردهای نظام بیش از پیش در جامعه مورد تبیین و تبلیغ قرار گیرد.

حجت الاسلام صادقی با تأکید براین که جامعه امروز بیش از همیشه نیازمند امید و نشاط است، افزود: کاشتن بذر ناامیدی در جامعه همراهی با دشمن و خیانت بزرگی به انقلاب و نظام اسلامی خواهد بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی در شرایطی به این پیشرفت های خیرکننده دست پیدا کرده که چهار دهه است از سوی قدرت های استکباری جهان مورد تحریم قرار گرفته است، گفت: مبلغان دینی باید در منابر و خطابه های تبلیغی خود بیشتر به توطئه های دشمنان در این چهار دهه علیه انقلاب اسلامی برای نسل جوان صحبت کنند.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که امید، نشاط و اعتماد آفرینی موجب رشد و تعالی نظام در عرصه های مختلف می شود، خاطرنشان کرد: امروز یکی از رسالت مهم روحانیت در کنار ایجاد امید و نشاط عمومی در جامعه، تقویت اعتماد میان مردم و حکومت است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز جوانان مستعد و انقلابی در جامعه وجود دارند که نیازمند حمایت هستند، گفت: باید چنین جوانانی را شناسی و در جهت بهره گیری از ظرفیت و توانمندی های آنها در برنامه های دینی و فرهنگی اقدام کنیم.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که امروز خطی به دنبال ناکارآمد جلوه دادن حوزه و روحانیت است، تصریح کرد: باید نقش حوزه های علمیه و روحانیت در پیروزی انقلاب و همچنین دستاوردهای چهار دهه اخیر برای مردم تبیین شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن به دنبال بی اثرنشان دادن نقش روحانیت در انقلاب و نظام اسلامی است، گفت: دشمن تلاش می کند به مردم این گونه القاء کند که حوزه و روحانیت هیچ نقشی در رشد و اعتلای نظام اسلامی نداشته و این قشر را عامل برخی نقاط ضعف و کاستی ها در کشور معرفی کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید براین که کشور امروز بیش از همیشه نیازمند وحدت و همبستگی است، خاطرنشان کرد: کشورمان تنها با وحدت داخلی به پیشرفت دست پیدا می کند و با تفرقه و اختلاف اکنی به هیچ جایگاهی دست پیدا نخواهیم کرد./۹۵۰/پ203/ب1

ارسال نظرات