۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۸
کد خبر: ۵۵۵۲۰۴
آیت الله شفیعی:

پیشرفت بشر مرهون کتاب است

آیت الله شفیعی با اشاره به اینکه کتاب تاریخ انقضا ندارد، گفت: پیشرفت های حاصله بشر به برکت کتاب و کتابخوانی است.
آیت الله شفیعی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، عصر امروز در افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان با بیان اینکه لفظ کتاب مقدس است، ابراز داشت: خداوند لفظ کتاب را بصورت های متعددی ذکر کرده است؛ چرا که کتاب سبب تثبیت و در عین حال ترقی علم، فرهنگ، تمدن می شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه پیشرفت های حاصله بشر به برکت کتاب و کتابخوانی است، خاطرنشان شد: کتاب از مُد نمی افتد و تاریخ انقضا ندارد و همیشه باید مدیون آن باشیم و کتابی وجود ندارد که ما را از دیگر کتب بی نیاز کند.

آیت الله شفیعی بیان داشت: در منازل معمول شده که ویترین یا جای به خصوصی برای کتاب ها در نظر گرفته شود که چنین اقدامی ناخودآگاه نیازمندی انسان به کتاب را نشان می دهد.

وی برگزاری بیشتر نمایشگاه های کتاب در استان و با فاصله زمانی کمتر را خواستار شد و گفت: از اداره ارشاد استان، نهاد کتابخانه ها، ناشران و فروشندگان کتاب قدردانی می‌ کنم اما باید توجه داشته شود که خرید و فروش کتاب ها مباح باشد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: کتاب همیشه ما را به دنبال خود می کشاند و این نشان از ارزش والای کتاب دارد./۹۴۵۶/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات