۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۵۵۵۳۴۹
دبیرکل جنبش تنظیم مستقبل العداله یمن:

سخنرانی های امام راحل ملت یمن را زنده کرد

دبیرکل جنبش تنظیم مستقبل العداله یمن گفت: امام راحل از جمهوری اسلامی ایران بلند شدند و یمن را زنده کردند، سخنرانی های ایشان به گوش مردم یمن رسید و بار دیگر آن ها را زنده کرد.
العماد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن علی العماد، دبیرکل جنبش تنظیم مستقبل العداله یمن ظهر امروز در جمع مردم بیرجند در مسجد امام حسین(ع) این شهر، اظهار داشت: ده ها روایت از پیامبراکرم(ص) در مورد کشور یمن وجود دارد که در یکی از احادیث پیامبراکرم(ص) می فرمایند حکمت از یمن است.

 وی با بیان اینکه کشور یمن به دست امام علی(ع) مسلمان شده است، گفت: دشمنان از همان ابتدای تاریخ بر علیه یمن توطئه و نقشه کشیدند و این توطئه های آن ها همچنان ادامه دارد.

دبیرکل جنبش تنظیم مستقبل العداله یمن افزود: تمدن مردم کشور یمن، علوی است و دشمنان می دانند این مردم با امام علی(ع) هستند از این رو یمنی ها را بی گناه قتل و عام می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین العماد تصریح کرد: دشمنان از هیچ تلاشی برای تضعیف یمن دریغ نمی کنند، از حدود 50 سال گذشته آل سعود بر علیه یمن توطئه ایجاد کرده است و می خواهند این کشور را نابود کنند.

وی با بیان اینکه تلاش دشمنان در طول 40 سال برای این است که تشیع و جمهوری اسلامی را محو و نابود کنند، ادامه داد: عربستان سعودی به صورت شبانه روزی برای ویران کردن یمن فعالیت می کند.

دبیرکل جنبش تنظیم مستقبل العداله یمن خاطرنشان کرد: امام راحل از جمهوری اسلامی ایران بلند شدند و یمن را زنده کردند، سخنرانی های ایشان به گوش مردم یمن رسید و بار دیگر آن ها را زنده کرد.

حجت الاسلام والمسلمین العماد با بیان اینکه طی سال های اخیر آل سعود مردم زیادی را در کشور یمن قتل و عام کرده است، اظهار کرد: ما سازمان ملل را قبول ندارم اما به گفته این سازمان هر روز پنج نفر کودک یمنی کشته می شوند.

وی با بیان اینکه بزرگترین فاجعه انسانیت در یمن در حال رخ دادن است، گفت: حدود 60 درصد بیمارستان های یمن از سوی آل سعود ویران شده است و آن ها با کشورهای آمریکا و رژیم صهیونیستی دست به دست هم دادند و یمن را بمباران می کنند.

دبیرکل جنبش تنظیم مستقبل العداله یمن افزود: کسانی که منتظران ظهور مهدی موعود(عج) هستند باید نگاه آن ها به سمت یمن باشد، وقتی پرچم در یمن بلند شود، ظهور نیز محقق می شود و دشمنان تمام تلاش خود را می کنند تا این پرچم بلند نشود.

حجت الاسلام والمسلمین العماد عنوان کرد: از مردم در سراسر جهان درخواست داریم تا برای پیروزی و آزادی یمن دعا کنند، جوانانی که در فضای مجازی فعالیت می کنند زینبی(س) و سجادی(ع) کار کنند و مظلومیت یمن را به جهان برسانند.

وی بیان کرد: امروز مظلومیت عجیبی در یمن صورت می گیرد که دشمنان آن را سانسور می کنند، اگر این مظلومیت بر جهان برسد سایر ملت ها نیز بیدار می شوند./880/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات