۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۵۵۵۶۱۶
نماینده ولی فقیه در لرستان تأکید کرد؛

ضرورت برخورد با مفاسد اقتصادی

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: با الگو گیری از سیره علوی باید عدالت اقتصادی در جامعه تحقق یابد و با مفاسد اقتصادی برخورد جدی شود.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، ظهر امروز در نهمین دوره همایش بین‌المللی سیره علوی در خرم آباد گفت: سیره علوی برای بشریت الگو است.

وی به وضعیت اقتصادی کشور اشاره و عنوان کرد: برای رهایی از مشکلات اقتصادی در جامعه و تحقق اقتصاد مقاومتی شناخت سیاست‌های اقتصادی امام علی(ع) ضروری است.

نماینده ولی فقیه در لرستان سیاست صحیح اقتصادی را رمز تداوم حکومت عنوان و اظهار کرد: برای تداوم حکومت و رفع مشکلات اقتصادی باید سیاست صحیح اقتصادی پیگیری شود.

وی در ادامه بر ضرورت مبارزه با فساد و اصلاح اقتصادی تأکید کرد و گفت: با الگو گیری از سیره علوی باید عدالت اقتصادی در جامعه تحقق یابد و با مفاسد اقتصادی برخورد جدی شود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی به تشریح سیاست‌های اقتصادی امام علی(ع) پرداخت و گفت: از سیاست‌های اقتصادی امام علی(ع) تقسیم عادلانه ثروت‌های عمومی بوده است.

وی یادآور شد: امروز معادن که ثروت عمومی است، در اختیار عده خاصی است و یا اینکه نفت و فراورده‌های نفتی در انحصار عده خاصی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان استقلال اقتصادی را از جمله سیاست های اقتصادی خواند و گفت: امام علی(ع) بر تلاش، کوشش و تشویق به کار و تولید تأکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه بیش از یک هزار و ۱۰۰ مقاله در این ۹ دوره به دبیرخانه همایش سیره علوی ارسال ‌شده است، تصریح کرد: این مقالات باید به ‌صورت کاربردی در اختیار مسؤولان قرار داده شود تا از سیره علوی برای بهتر اداره کردن امور جامعه استفاده شود./9451/پ203/ب1

ارسال نظرات