۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
کد خبر: ۵۵۵۷۲۷
استاد حوزه علمیه:

حضرت فاطمه بهترین الگوی سبک زندگی اسلامی است

حجت‌الاسلام محمدی گفت: زهرای مرضیه الگوی موفق برای سبک زندگی زن و مرد ما است؛ زیرا این بانوی بزرگوار حوزه تکلیف خود را به‌خوبی می‌شناخت و به‌خوبی انجام وظیفه کرد.
ایام فاطمیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی محمدی، استاد حوزه علمیه و دانشگاه شب گذشته در مراسم گرامیداشت ایام فاطمیه در بجنورد، با تسلیت شهادت دخت نبی مکرم اسلام، اظهار کرد: در این ایام زمین و زمان در این مصیبت محزون هستند.

وی با اشاره به ولایتمداری حضرت فاطمه (س)، افزود: ما هم امروز باید قدردان نعمت ولایت بوده و در مسیر ولایت اهل بیت که امروز در ولایت فقیه متبلور شده راست‌قامت و با بصیرت بمانیم.

حجت‌الاسلام محمدی خاطرنشان کرد: زهرای مرضیه الگوی موفق برای سبک زندگی زن و مرد ما است؛ زیرا این بانوی بزرگوار حوزه تکلیف خود را به‌خوبی می‌شناخت و به‌خوبی انجام وظیفه کرد.

وی تصریح کرد: حضرت فاطمه (س) هیچ لحظه‌ای از تکلیف الهی غافل نشد؛ به همین دلیل امام زمان (عج) می‌فرماید الگوی من دختر پیغمبر است؛ بنابراین زن می‌تواند به جایی برسد که سرمشق و الگوی معصوم روزگار باشد.

حجت‌الاسلام محمدی اضافه کرد: زنان مردآفرین در تاریخ کم نداشتیم که سرآمد آنها حضرت زهرا (س) است که زینب قهرمان و حسین عزیز دست‌پرورده این بانوی بزرگ هستند.

وی با بیان اینکه نه‌تنها مسلمانان بلکه دنیا به کوثر وجود حضرت زهرا (س) افتخار می‌کند، افزود: تولد امام خمینی (ره) در سالروز تولد زهرا (س) کوثری به نام انقلاب اسلامی درست کرد.

حجت‌الاسلام محمدی خاطرنشان کرد: نظام اسلامی مرهون فاطمه و فرزندان فاطمه است و عنایات اهل بیت سبب شد این انقلاب که از کوثر اهل بیت دوام گرفته، امروز در قله دنیا قرار بگیرد./9314/پ203/ب2

ارسال نظرات