۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۵۵۵۷۶۴
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

بی توجهی به انقلابی گری سبب انحراف از آرمان های انقلاب می شود

نماینده خبرگان با اشاره به اینکه استکبار به واقعیت تسلیم ناپذیری انقلاب اسلامی واقف شده است، گفت: دشمنان تسلیم پذیری و انحراف در آرمان های انقلاب اسلامی را در انحراف حوزه و محتوای آن و خروجش از انقلابی گری دنبال می کنند.
فرحانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم فرحانی، نماینده مردم خوزستان در خبرگان رهبری، پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای روحانی شهرستان اندیمشک که در مدرسه امام جعفرصادق(ع)برگزار شد، با بیان اینکه مبارزات و حرکت های پیروزی بخش انقلاب اسلامی از حوزه علمیه آغاز شد، خاطرنشان کرد: حوزه علمیه و شاگردان امام از جمله رهبری، شهیدان بهشتی و مطهری؛ تفکر امام راحل را به جامعه تزریق کردند اما با این حال دشمنی های استکبار با حوزه و محتوایش ادامه دار خواهد بود.

نماینده مردم خوزستان در خبرگان رهبری با بیان اینکه استکبار به واقعیت تسلیم ناپذیری انقلاب اسلامی واقف شده است، تصریح کرد: دشمنان تسلیم پذیری و انحراف در آرمان های انقلاب اسلامی را در انحراف حوزه و محتوای آن و خروجش از انقلابی گری دنبال می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین فرحانی بر ضرورت انقلابی بودن حوزه های علمیه، جریان شناسی واقعیت ها و گروه های سیاسی فعال در دوران انقلاب اسلامی تأکید و گفت: جوان طلبه انقلابی اهل عمل و فعالیت است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) و بیان مختصری از خصائص و ویژگی های آن بانوی عظم الشأن اظهار داشت: تبعیت از امام و ولی زمان از خصائص آن بانو بود چه در زمان زندگانی خاتم انبیا و چه در زمان مولای متقیان؛ که چنین تبعیتی را با حضور در صحنه و در قالب خطبه، نصیحت و تذکر ایراد کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: درس برگرفته شده از ایام فاطمیه آن است که اهل بیت(ع) با حداقل امکانات حداکثر بهره را بردند./9456/پ203/ب1

ارسال نظرات