۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
کد خبر: ۵۵۵۸۲۲

برنامه های تبلیغی و فرهنگی گروه تبلیغی رشد در ایام فاطمیه

حجت الاسلام خوئینی گفت: گروه تبلیغی رشد علاوه بر فعالیت های تبلیغی و جهادی در مناطق محروم و برگزاری برنامه های متنوع، در طول سال به برگزاری جشن تکلیف، سخنرانی در پارک ها و مدارس به صورت تخصصی می پردازد.
حجت الاسلام حسنعلی خوئینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بلاغ، حجت الاسلام خوئینی ضمن عرض تسلیت بابت فرارسیدن ایام فاطمیه گفت: گروه تبلیغی رشد در مناطق محروم قم با ۲۰ نفر طلبه و ۱۰۰ نفر جوان متدین و جهادی مشغول فعالیت می باشد.

این کارشناس مرکز تخصصی نماز فعالیت های گروه تبلیغی رشد را متنوع خواند و اظهار داشت: گروه تبلیغی رشد علاوه بر فعالیت های تبلیغی و جهادی در مناطق محروم و برگزاری برنامه های متنوع، در طول سال به برگزاری جشن تکلیف، سخنرانی در پارک ها و مدارس به صورت تخصصی می پردازد.

وی سپس به ارائه توضیحاتی پیرامون برنامه های گروه تبلیغی رشد در ایام فاطمیه پرداخت و ابراز کرد: یکی از برنامه های مهم و خاص گروه تبلیغی رشد، برپایی نمایشگاه کوچه های بنی هاشم با موضوع «درسهای فاطمی» در آستان مقدس امامزاده سید معصوم (ع) است. این نمایشگاه مردمی با حضور جوانان انقلابی محله نیروگاه قم و به صورت جهادی و خود جوش در ایام فاطمیه برپا شده است و از ۲۱ بهمن تا یک اسفند به مدت ده روز پذیرای عزادران حضرت صدیقه طاهره (س) می باشد.

حجت الاسلام خوئینی افزود: نمایشگاه درس های فاطمی دارای بخش ها و غرفه های متعددی است که می توان به غرفه هنری که سیر بندگی در کلام حضرت زهرا (س) از خطبه فدکیه سرمشق گرفته است، سالن نمایش سایه، سخنرانی تصویری، قبرستان بقیع با نماد های مختلف از جمله قبور ائمه بقیع، نماد بیت الاحزان حضرت زهرا (س)، ماکت بقیع قبل از تخریب، دفن شبانه حضرت زهرا (س)، غرفه های فرهنگی مثل چاپ عکس کودکان بر روی شاسی، غرفه کتاب و کتاب خوانی، عینک وی آر کربلا، غرفه خلاقیت و دومینو و نقاشی کودکان اشاره کرد.

وی در پایان از ادارات و ارگان های مختلفی که با گروه تبلیغی رشد همکاری داشته اند از جمله: معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه ۲ استان قم، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم، ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع)، پدافند هوایی لشگر ۱۷ علی بن ابی طالب (ع)، آستان مقدس امامزاده سید معصوم (ع)، هیئات و مساجد منطقه، ستاد اقامه نماز، مرکز تخصصی نماز و دیگر دست اندر کاران برپایی این برنامه فرهنگی و تبلیغی تقدیر و تشکر کرد./۸۴۱/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات