۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۳
کد خبر: ۵۵۵۹۴۸

مدیران جدید گروه‌های علمی پژوهشکده حکمت و دین‌پژوهی معرفی شدند

مدیران جدید گروه‌های علمی پژوهشکده حکمت و دین‌پژوهی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر رشاد رییس این پژوهشگاه معرفی شدند.
معارف پژوهشکده حکمت و دین پژوهی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از اداره روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، با حضور حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر رشاد، مراسم معارفه مدیران جدید گروه های علمی پژوهشکده حکمت و دین پژوهی در پژوهشگاه دفتر قم برگزار شد.

بر این اساس حجج اسلام ابوالحسن غفاری که پیش از این مدیر گروه فلسفه بود به عنوان مدیر جدید گروه معرفت‌شناسی و‌ قاسم ترخان که پیش از این مدیر گروه کلام بود به عنوان مدیر گروه تفسیر تخصصی علوم انسانی قرآنی پژوهشکده حکمت و دین پژوهی منصوب شدند.
همچنین حجج اسلام مسعود اسماعیلی به عنوان مدیر گروه فلسفه،‌ محمد باقر پورامینی به عنوان مدیر جدید گروه کلام، محمد جواد رودگر به عنوان مدیر جدید گروه عرفان و حمیدرضا شاکرین به عنوان مدیر جدید گروه منطق فهم دین احکام خود را از دستان ریاست پژوهشگاه دریافت کردند.

همچنین در این مراسم از خدمات ارزشمند رمضان علی تبار به عنوان مدیر پیشین گروه منطق فهم دین، مهدی عباس زاده به عنوان مدیر پیشین گروه معرفت شناسی، بهرام دلیر به عنوان مدیر پیشین گروه عرفان پژوهشگاه تقدیر و تشکر به عمل آمد.

پژوهشکده حکمت و دین پژوهی به ریاست حجت الاسلام محمد عرب صالحی از پژوهشکده های فعال و مؤثر پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی دارای هفت گروه علمی عرفان، کلام، معرفت شناسی، فلسفه، منطق فهم دین، تفسیر و مطالعات قرآن و همچنین تفسیر موضوعی تخصصی است./۹۲۰۱۰۳/ی

ارسال نظرات