۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۵۵۶۰۱۲
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

سکوت دربرابر حادثه اخیر تهران به خاطر سیاسی کاری برخی مسؤولان است

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با ابزار تأسف از حادثه اخیر تهران که منجر به شهادت چند تن از نیروهای خدوم پلیس شد، گفت: متأسفانه برخی ها در کشور به دلایل مسائل سیاسی در برابر این حادثه غم بار سکوت کرده اند.
امام جمعه نکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی نکا با ابزار تأسف از حادثه اخیر در تهران که منجر به شهادت چند تن از نیروهای خدوم پلیس شد، گفت: متأسفانه برخی ها در کشور به دلایل مسائل سیاسی در برابر این حادثه غم بار سکوت کرده اند.

وی با بیان این که باید مراقب باشیم چون خطر و آسیب نظام و انقلاب ما را تهدید می کند، افزود: در حوادث اغتشاشات کشور به وضوح دیدیم که همه گروه های معاند نظام برای ضربه زدن به انقلاب متحد شده بودند.

امام جمعه نکا با اشاره به این که مهم ترین عاملی که مانعی بزرگ در برابر خطر دشمن محسوب می شود، بصیرت و هوشیاری ملت ایران است، خاطرنشان کرد: اپوزیسیون خارج نشین به حضور تعدادی اغتشاش گر دل خوش کرده بود و فکر می کرد به پشتیبانی آنها می تواند ضربه سنگینی را به کشور وارد کند.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که معاندان نظام ضربه سنگینی از این ملت هوشیار و با بصیرت خوردند، گفت: در همین راهپیمایی 22 بهمن دیدیم که مردم چگونه تو دهنی بزرگی به دشمنان انقلاب و نظام اسلامی زدند.

وی با اشاره به این که ملت ایران با بصیرتی که داشتند اجازه ندادند اغتشاشات در کشور تداوم پیدا کند، تصریح کرد: دشمن باید بداند که تا زمانی که این مردم با بصیرت در صحنه حاضر هستند اجازه نخواهند داد آنها قدم از قدم بردارند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که یک عده اقلیت آشوب طلب از بقایای سلطنت طلب ها و منافقین تلاش کردند تا با سوء استفاده از احساسات مردم کشور را به آشوب بکشند، خاطرنشان کرد: به طور حتم حساب این معاندان از ملت با بصیرت و انقلابی کشورمان جدا است.

حجت الاسلام لائینی با تأکید براین که ملت ایران انقلاب و نظام اسلامی را دوست دارند و پای آن بیش از دویست هزار شهید دادند، تصریح کرد: ملتی که برای بقا و ماندگاری این انقلاب و نظام این میزان شهید داده هیچ گاه اجازه نخواهد داد بدخواهان و معاندان انقلاب در این کشور نفوذ کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که بسیاری از مشکلات موجود در کشور به سوء مدیریت برمی گردد، بیان داشت: بسیاری از این مشکلات مربوط به تحریم ها نیست بلکه به فساد، سوء و ضعف مدیریت مربوط است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه مسؤولان برای فردی که متهم به جاسوسی است و در زندان اقدام به خودکشی می کند کمیته تشکیل می دهند، افزود: اما چرا برای افزایش بی رویه نرخ ارز که به صورت مستقیم با زندگی مردم وابسته است کمیته ای تشکیل نمی شود، مسؤولان باید به مشکلات اساسی مردم بپردازند و حواشی به دور باشند.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که ملت با بصیرت ایران اسلامی مشکلات را با اصل نظام جدا می کنند و به خوبی می دانند که مشکلات از سوء مدیریت ها است، تصریح کرد: مسؤولان کشور نیز به جای پرداختن به مسائل غیر ضروری تلاش کنند تا مشکلات و دغدغه های مردم را رفع کنند.

امام جمعه نکا، ملت ایران را ملتی فهیم، قدرشناس و صبور توصیف کرد و با بیان این که این مردم با صبر انقلابی خود همه مشکلات و سختی ها را پشت سر گذاشتند، افزود: مسؤولان قدردان چنین مردم آگاه و فهیمی باشند و تلاش کنند مشکلات موجود در حوزه اقتصادی به حداقل برسد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که متأسفانه برخی از آقایان گویا گوششان بدهکار نیست، خاطرنشان کرد: این که مقام معظم رهبری در سخنرانی های اخیر همواره بر ضرورت توجه مسؤولان به مردم تأکید دارند نشان دهنده دغدغه ایشان نسبت به امور مردم است.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که اگر مسؤولان نیز به اندازه رهبر انقلاب نسبت به مشکلات و گرفتاری های مردم دغدغه و نگرانی داشتند امروز بسیاری از مشکلات کشور حل می شود، افزود: مسؤولان مسائل اساسی مردم را رها کرده اند و به یک سری موضوعات حاشیه ای می پردازند که هیچ سودی به حال کشور ندارد./۱۳۱۷/پ203/ب1

ارسال نظرات