۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴
کد خبر: ۵۵۶۰۸۹

بازدید حمیدرضا مقدم فر از خبرگزاری رسا

رییس ستاد نشر و تبلیغ نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی و فعال فرهنگی و رسانه ای با حضور در ساختمان مرکزی خبرگزاری رسا از این رسانه حوزوی بازدید کرد.
بازدید حمیدرضا مقدم فر از خبرگزاری رسا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حمیدرضا مقدم فر فعال فرهنگی و رسانه ای و مشاور فرمانده سپاه عصر امروز با حضور در ساختمان مرکزی خبرگزاری رسا از این رسانه حوزوی بازدید کرد.

بر اساس این گزارش، رییس ستاد نشر و تبلیغ نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی از بخش های گوناگون این رسانه حوزوی بازدید و با مسؤولان خبرگزاری رسا گفت وگو کرد.

مقدم فر در جریان حضور در مؤسسه رسا از بخش های مختلف این رسانه حوزوی از جمله تحریریه خبر، پایگاه تخصصی فقه حکومتی و برخی معاونت ها بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند فعالیت های خبرگزاری رسا قرار گرفت.

حجت الاسلام محققی مدیر عامل خبرگزاری رسا نیز در این دیدار به فعالیت 14 ساله خبرگزاری رسا اشاره و فعالیت رسانه ای در حوزه علمیه را بسیار مهم و ضروری ارزیابی کرد.

مسؤولان خبرگزاری رسا نیز در گزارش هایی کوتاه، مشاور فرمانده سپاه را در جریان روند تولید اخبار و فعالیت های گوناگون مؤسسه رسا قرار دادند.

مقدم فر با تقدیر از فعالیت ها و اقدامات خبرگزاری رسا، برای دست اندرکاران این رسانه حوزوی آرزوی موفقیت و توفیق کرد./1323/

ارسال نظرات