۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۵
کد خبر: ۵۵۶۱۱۱
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

برخی از سیاسیون در جامعه امتحان بدی را پس دادند

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه برخی از سیاسیون در جامعه امتحان بدی را پس دادند، گفت: زنان وقتی که متوجه می شوند مردان همتی به حمایت از ولایت ندارند باید وارد میدان شوند.
حجت الاسلام علی سعیدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امشب در مراسم عزاداری دهه فاطمیه در حسینیه جماران بیرجند اظهار داشت: انسان ها از صفر تا 100 قابل رشد و پیشرفت است و انسان تربیت پذیر می باشد.

وی با بیان اینکه برای تربیت انسان نیاز به دو رکن اساسی است، گفت: نقشه راه و برنامه و الگو و مدل این دو رکن اساسی هستند، خداوند متعال از خلقت انسان یک هدف بزرگ مدنظر دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دین، نقشه راه و برنامه است، انبیا و ائمه اطهار(ع) آنچه که به عنوان آیین اسلامی است را برای انسان ها آوردند و این برنامه ها، تکامل انسان است، انسان اگر می خواهد به تکامل برسد باید به این ضوابط عمل کند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با بیان اینکه دومین رکن، الگو است یعنی تجسم و خروجی این اعمال چیست، تصریح کرد: خداوند متعال 14 معصوم را برای بشر آورده است افزون بر این نیز انبیاء بسیاری که مقام عصمت داشتند آمده اند، در میان معصومین یک زن دارای مقام عصمت است.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) برای تمام مردان و زنان یک الگوی کامل هستند، ادامه داد: اگر کسی می خواهد از انقلاب اسلامی الگوگیری کند باید در کنار رهبری باشد و سخت گیری ها را تحمل کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: آن هایی که امکان تمکن دارند و از ویلا و چندین خودرو برخوردار هستند باید از گرفتن یارانه صرف نظر کنند، این افراد باید از یک سری مزایا بگذرند و به دیگران کمک کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی اظهار کرد: زهرا(س) با مردی ازدواج کرد که می دانست یک روز آرامی در زندگی ندارد، در دوران پیامبراکرم(ص) 27 جنگ شکل گرفت که امام علی(ع) در 26 جنگ حضور داشتند.

وی با بیان اینکه زن در خانه خدمتگزار نیست بلکه مدیر خانه است، افزود: با زهرا(س) بودن نیاز به تحمل دارد، حضرت زهرا(س) در لحظه لحظه جهاد امام علی(ع) شریک بودند، باید زنان و مردان کارها را تقسیم کنند البته این تقسیم کار به معنی فاصله گرفتن زنان از انقلاب نیست بلکه باید در جریان انقلاب باشند همانطور که زهرا(س) در جریان سیاست بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در بسیاری از مواقع زنان نقش بیشتری نسبت به مردان دارند، امروز مبارزه با تجمل گرایی و دنیاگرایی سخت است و از شمشیر برنده تر می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با بیان اینکه برخی از سیاسیون در جامعه امتحان بدی را پس دادند، عنوان کرد: زنان وقتی که متوجه می شوند مردان همتی به حمایت از ولایت ندارند باید وارد میدان شوند.

وی بیان کرد: حضرت زهرا(س) با خواندن خطبه، جایگاه امامت را تبیین می کردند، در آن زمان بسیاری از خواص ساکت بودند و حرف نمی زدند همانطور که در فتنه 88 سکوت برخی از خواص در جامعه رنج آور بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اذعان داشت: بعد از رحلت پیامبراکرم(ص) جامعه بر سه دسته بر محور امام علی(ع) و حضرت زهرا(س)، طلحه و زبیر و حزب قاعدین و ساکتین تقسیم شد، اگر زهرا(س) نبود دشمنان اثری از اسلام باقی نمی گذاشتند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی گفت: یکی از مشکلات در فتنه 88 این بود که خواص سکوت کردند، خود مردم در این فتنه متوجه شدند و به میدان آمدند./880/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات