۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۵۵۶۱۴۵
آیت الله موسوی اصفهانی:

حوزه علمیه راه انبیای الهی است نه رسیدن به پست و مقام

مدیر حوزه علمیه همدان گفت: کسانی که در راه تلبس به لباس مقدس روحانیت قدم گذاشته اند با قدم هایی محکم در این راه حاضر شوند و از فضیلت نماز شب غافل نشوند.
آیت الله موسوی اصفهانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه همدان صبح امروز در جمع متقاضیان تلبس حوزه علمیه همدان گفت: اگر طلبه ای برای مشکلات مالی معمم شود راه را اشتباه آمده، تبلیغ دین الهی فعالیتی الهی است و خدای تعالی روزی دهنده است.

آیت الله موسوی اصفهانی تصریح کرد: اینکه خدای تعالی روزی دهنده مطلق است شعار نیست یک واقعیت است و این واقعیت در انقلاب و حوزه های علمیه به اثبات رسیده است.

وی در ادامه افزود: تحول حوزه های علمیه سبب تحول ایران اسلامی شد، حجت الاسلام فلسفی قبل از انقلاب 15 سال ممنوع المنبر شد و مجاهدت های اینگونه افراد سبب شد تا مردم به اسلام گرایش بیشتری پیدا کنند.

مدیر حوزه علمیه همدان عنوان کرد: عده ای روحانی نما در زمان رضاشاه عمامه و لباس روحانیت را کنار زده و در ادارات فعالیت می کردند، طالب دنیا و آخرت همیشه بوده و هست و انسان باید به فکر آخرت خود باشد و خدای تعالی برای تعداد قلیل احسن القصص را مطرح کرده است.

آیت الله در ادامه افزود: اگر یک رییس جمهور معمم برای به دست آوردن رای وعده ای را بدهد که قادر به انجام آن وعده نیست به اسلام ضربه می خورد.

مدیر حوزه علمیه همدان بیان داشت: کسانی در راه تلبس به لباس مقدس روحانیت قدم گذاشته اند با قدم هایی محکم در این راه حاضر شوند و از فضیلت نماز شب غافل نشوند.

وی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی را حوزه های علمیه پایه ریزی کردند و علمایی که آیات الهی را برای شهدا خواندند در اجر شهادت آنها شریک هستند./۹۷۹/پ203/ب1

ارسال نظرات