۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۵۵۶۱۷۱
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی:

مهم ترین دستاورد اربعین معرفت افزایی است

نماینده ولی فقیه در لرستان مهم ترین دستاورد اربعین را معرفت افزایی و بصیرت بخشی دانست و گفت: این مهم لازمه مقابله با توطئه های دشمنان است.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از خادمان عتبات و عالیات لرستان گفت: خادمین حسینی در روز قیامت با ائمه محشور می شوند.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه خدمت به زائران حسینی اجر و ثواب فراوانی دارد، یادآور شد: در موکب ها خدمت به زائران باید خالصانه و به دور از ریا باشد.

خدمت موکب داران زمینه ساز زیارت است

وی با قدردانی از زحمات موکب داران بیان داشت: خدمت موکب داران زمینه ساز زیارت امام حسین(ع) بوده و اسباب زیارت را فراهم برای مردم فراهم می سازد و این کار ارزشمند و مقدسی است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی مهم ترین فلسفه زیارت را تجدید عهد و پیمان دانست و عنوان کرد: در فرهنگ دینی زیارت و شخص زائر از مقام والایی برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه پیاده روی اربعین به عنوان یک فرهنگ عمومی بین مردم  مسلمان و غیر مسلمان تبدیل شده است، افزود: مردم با وجود احتمال خطر داعش در پیاده روی اربعین شرکت کرده و عشق خود را به اهل بیت(ع) یادآور می کنند.

وی معرفت افزایی و بصیرت افزایی را مهم ترین دستاورد زیارت اربعین خواند و گفت: کسب معرفت و بصیرت افزایی مهم ترین عامل مقابله با دشمنان جهان اسلام است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه تصریح کرد: شناخت امامت، سیره و منش ائمه معصومین(ع) از راه های مهم کسب معرفت و مقابله با توطئه های دشمنان است./9451//۲۰۳/خ

ارسال نظرات