۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۵۵۶۳۲۶
با حضور آیت الله شفیعی؛

یادواره شهدای حرم علی بن مهزیار اهوازی برگزار شد

با حضور آیت الله شفیعی یادواره شهدای آرمیده در حرم علی بن مهزیار اهوازی برگزار شد.
یادواره شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، یادواره شهدای آرمیده در حرم علی بن مهزیار اهوازی شامگاه گذشته با حضور اقشار مختلف مردم، علما، فضلا، مسؤولان سیاسی و نظامی استان، استاندار خوزستان، آیت الله شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

در این یادواره که سید جواد هاشمی، رزمنده هشت سال دفاع مقدس به عنوان مجری، حجت الاسلام والمسلمین حاجتی به عنوان سخنران و حاج صادق آهنگران به عنوان مداح حضور داشتند یاد و خاطره شهدای مدفون در حرم علی بن مهزیار اهوازی گرامی داشته شد.

در این یادواره امام جمعه موقت اهواز با تأکید بر ضرورت زنده‌ نگه داشتن نام و یاد شهدا ابراز داشت: پیشرفت‌ ها و داشته ‌های امروزی خود را مدیون شهدایی هستیم.

نویسنده کتاب عصر امام خمینی با اشاره به اعتراف سفیر پیشین آمریکا در سوریه مبنی بر اینکه ایران یکجا قدرت های غربی را در سوریه شکست داده است، تصریح کرد: چنین افتخاری به برکت شهدای مدافع حاصل شده است و اگر شهدای مدافع حرم نبودند امروز نه تنها بغداد بلکه کربلا و نجف هم سقوط کرده بود.

همچنین آیت الله شفیعی به ذکر خاطره ای از فرزند طلبه شهیدشان سید مرتضی شفیعی اشاره کرد و گفت: فرزندمان نخستین شهید مدفون در بقعه متبرکه علی بن مهزیار بود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری پاسداشت یاد شهدا و در عین حال داشتن کرامت از سوی شهدا را یادآور شد.

لازم به ذکر است، هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس، طلبه شهید سید مرتضی شفیعی از شهدای عملیات کربلای۴، شهید محمد ظهیری از شهدای مدافع حرم و شهید سید اصلان حسینی ‌ملایی از شهدای جانباز از جمله شهیدانی هستند که در این بقعه متبرکه آرمیده اند./۹۴۵۶/پ204/ب1

ارسال نظرات