۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۵۵۶۴۴۴
در دیدار مدیر جامعه الزهرا و مدیر حوزه علمیه خواهران تأکید شد؛

تشکیل کارگروه مشترک هم‌افزایی دو مرکز حوزوی خواهران

راه های همکاری و هم افزایی جامعه الزهرا(س) و مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در دیدار مدیران این دو مرکز مورد بررسی قرار گرفت.
دیدار مدیر جامعه الزهرا و مدیر حوزه های علمیه خواهران

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و بین الملل جامعه الزهرا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود مدنی، مدیر جامعه الزهرا(س) با حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت‌پور مدیر جدید حوزه های علمیه خواهران دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار راه های همکاری و هم افزایی دو مجموعه بزرگ جامعه الزهرا(س) و مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد با تشکیل کارگروه مشترک زمینه های همکاری و هم افزایی بررسی و درباره آن توسط مدیران دو مجموعه تصمیم گیری شود.

همچنین در این دیدار پیام تبریک مدیر جامعه الزهرا(س) به حجت الاسلام والمسلمین بهجت‌پور تقدیم شد که متن آن بدین شرح است:

برادر بزرگوار حجت الاسلام والمسلمین آقای بهجت پور (زیدعزّه)

سلام علیکم

بدینوسیله انتخاب و انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان مدیر مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران تبریک عرض می نمایم و امیدوارم در این صحنه جهاد علمی و آموزشی شاهد توفیقات چشمگیر جنابعالی در راهبری این مجموعه ارجمند و گستردۀ حوزوی باشیم اکنون و در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی و با توجه به ورود شایسته و گسترده بانوان در صحنه های مختلف دانشی بویژه علوم اسلامی و حوزه های مقدسه علمیه ضرورت تحول همه جانبه و هم افزایی و همکاری همه نهاد های همسو و مجموعه های هم فکر در مسیر پیشبرد اهداف  اسلام ناب محمدی(ص) و انقلاب شکوهمند اسلامی یک ضرورت انکار ناپذیر است.

مجموعه فاخر جامعه الزهرا(سلام الله علیها) آمادگی خود را برای همکاری و هم افزایی بیش از پیش اعلام می نماید.

بار دیگر مسئولیت بزرگ جدید را تبریک عرض نموده از خدای مهربان خواهان دوام توفیق و سلامت و سرافرازی آن جناب می باشم.

ارسال نظرات