۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۵۵۶۵۸۰
امام جمعه امیدیه:

اقشار ضعیف جامعه نباید در مسیر پیشرفت فراموش شوند

امام جمعه امیدیه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب تأکیدهای زیادی به اجرای عدالت دارند، گفت: در مسیر توسعه و پیشرفت نباید اقشار ضعیف جامعه را زیر گرفت.
توسعه یافتگی

حجت الاسلام مهدی علیزاده، امام جمعه امیدیه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه رهبری حضور مسؤولان با تفکرات انقلابی و جهادی برای اجرای کارها و توسعه عدالت را به جای مسؤولان با تفکر سرمایه گذاری خواستار هستند، عنوان داشت: مسؤولان در بحث اجرای عدالت دیدگاه متفاوتی دارند از جمله اینکه عده ای معتقد به توسعه و سپس اجرای عدالت هستند و عده ای به عکس این مسأله اعتقاد دارند.

امام جمعه امیدیه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب تأکیدهای زیادی به اجرای عدالت دارند، افزود: اجرای توسعه و سپس عدالت دیدگاه افرادی است که امروزه مسؤولیت ها را به دست گرفته و قائل بر آن هستند که اجرای عدالت منوط به توسعه است و به واقع همان تکنوکرات هایی اند که رهبری بارها تذکر داده اند.

رییس شورای فرهنگ عمومی امیدیه ابراز داشت: در اوائل دهه هفتاد عده ای بیان کردند که برای زندگی در تهران باید توسعه یابیم و تهران جای افرادی که حقوق کمتر از یک میلیون و 500 هزار تومان دارند، نیست؛ آیا چنین افرادی به فکر اقشار ضعیف جامعه هستند؟.

حجت الاسلام علیزاده خاطرنشان شد: مفهوم ارتجاع در سخنان رهبری به این معنا است که انقلابی ها بر سرکار باشند اما تفکرشان چون دوران ستمشاهی باشد و آن را رویه قرار دهند.

وی با بیان اینکه در مسیر توسعه و پیشرفت نباید اقشار ضعیف جامعه را زیر گرفت، گفت: متأسفانه امروزه تکنوکرات ها زمام امور را در دست گرفته و متعاقب آن شاهد گرانی، رکود و تورم هستیم حال آنکه شاخص های اقتصادی را خوب بیان می کنند.

امام جمعه امیدیه بیان داشت: شاخص های تکنوکرات ها از دید اقشار ضعیف جامعه نادرست است؛ چرا که قدرت خریدشان را کاهش داده و اشتغال را به صفر رسانده که در صورت بیان چنین حقایقی یأس و ناامیدی در جامعه رخنه خواهد کرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی امیدیه تغییر رویه و تفکر تکنوکرات ها در اعتماد به اقتصاد شکست خورده غرب و توجه به اقتصاد مقاومتی را خواستار شد./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات