۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۵۵۶۵۸۵
امام جمعه زاغه:

دوری از اشرافی گری و امتیازطلبی مسؤولان لازمه برقراری عدالت است

امام جمعه شهرستان زاغه با اشاره به اینکه در زمینه اجرای عدالت عقب افتاده ایم، گفت: عدالت جنبه های مختلفی دارد، برقراری عدالت نیازمند دوری از اشرافی گری، کم کاری و امتیاز طلبی مسؤولان است و متولیان امر با مدیریت جهادی و روحیه انقلابی داشته باشند.
عدالت

حجت الاسلام محمود زینی وندیان، امام جمعه شهرستان زاغه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به فرمایشات رهبری در زمینه های مختلف بیان داشت: رهبر معظم انقلاب همواره در بحث انقلاب و انقلاب گری سخنان مهمی مطرح کرده اند و فرمایشات رهبری موجب امید بخشیدن به جوانان و مردم می شود.

وی با اشاره به 40 سالگی انقلاب و اینکه امروز انقلاب اسلامی به بلوغ رسیده است، افزود: انقلاب پس از گذشت این سال ها با وجود دسیسه های مختلف دشمن و سنگ اندازی هایی که جلوی راه انقلاب انداختند، در هر زمینه ای تجربه های مختلفی کسب کرده است و توانست با وجود مشکلات به موفقیت های بزرگی دست یابد.

امام جمعه شهرستان زاغه همراهی و حضور همیشه در صحنه ملت ایران اسلامی را از عوامل مهم پیروزی انقلاب خواند و گفت: حضور مردم در صحنه های انقلاب به خاطر آگاهی انقلابی است.

حجت الاسلام زینی وندیان خاطرنشان کرد: سخنان رهبری در زمینه های به موقع و به مناسبت های مختلف موجب بصیرت بخشی به مردم شده و همواره چراغ راه ملت ایران است.

وی مردم را صاحبان انقلاب خواند و ادامه داد: ملتی که برای این انقلاب خون فرزندان خود را تقدیم کرده اند هرگز صحنه را برای دشمن خالی نخواهند گذاشت.

امام جمعه شهرستان زاغه با اشاره به عقب افتادگی در زمینه اجرای عدالت اظهار داشت: اجرای عدالت مجری می خواهد و متولیان امر در این زمینه باید انقلابی عمل کنند.

علت عقب افتادگی در زمینه اجرای عدالت کم کاری متولیان امر است

وی با بیان اینکه علت عقب افتادگی در زمینه عدالت موفق نبودن مجریان آن است، عنوان کرد: برقراری عدالت اجتماعی و اقتصادی نیازمند تلاش، پشتکار، مدیریت جهادی و روحیه انقلابی است که باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

حجت الاسلام زینی وندیان با اشاره به اینکه رهبری در سخنان اخیر خویش در جمع مردم آذربایجان از لفظ ارتجاع استفاده کردند، بیان داشت: اشرافی گری یکی از این آسیب هایی است که جامعه دچار آن شده است.

وی اظهار داشت: برای از بین بردن ارتجاع مسؤولان باید از اشرافی گری و تجمع گرایی به دور باشند و به قشر مستضعف نیز توجه نمایند.

امام جمعه شهرستان زاغه ادامه داد: برقراری عدالت اقتصادی یکی از جنبه های مهم آن است، برای تبیین این مهم باید اقتصاد مقاومتی به معنای واقعی آن عملی شود، وقتی اقتصاد مقاومتی اجرایی شود یعنی اقتصاد مردمی می شود و بسیاری از مشکلات اقتصادی و معیشتی برطرف خواهد شد.

وی ابراز داشت: اگر فاصله طبقاتی و اشرافی گری از بین برود و خصوصی سازی در بعد اجتماعی صورت گیرد، در برقراری عدالت اقتصادی موفق خواهیم بود./9451/ت303/ب1

ارسال نظرات