۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۰
کد خبر: ۵۵۶۶۱۷

قدردانی مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه از امام جمعه سرپل ذهاب

مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه با اشاره به اقدامات امام جمعه سرپل ذهابف گفت: همیاری و کمک رسانی حجت الاسلام فاطمی نسب به مردم زلزله زده جوهره وجود جامعه روحانیت را به مردم معرفی کرد.
مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه

حجت الاسلام حجت الله فاضلی پیردوستی مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به نقش پررنگ طلاب و روحانیان در راستای کمک رسانی به مردم آسیب دیده در زلزله اخیر کرمانشاه ابراز داشت: افرادی که جایگاه بالایی دارند باید بیش از دیگران نسبت به کمک رسانی به دیگران احساس مسؤولیت داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه با اشاره به آیات و روایات تصریح کرد: بزرگ و سید یک قوم کسی است که همواره خدمتگزار آن قوم باشد، وظیفه خدمت به مردم همواره بر دوش علما سنگینی کرده و در زلزله اخیر کرمانشاه، حضور طلاب در بین مردم خاطرات بسیار زیبایی را از خود بجای گذاشته است.

وی در ادامه بیان داشت: حضور حجت الاسلام فاطمی نسب امام جمعه زلزله زده شهرستان سرپل ذهاب در بین مردم و کمک رسانی ایشان و همچنین سایر طلاب و روحانیان مناطق زلزله زده آستین بالا زده و به همیاری مردم پرداخته اند، امام جمعه سرپل ذهاب مردی انقلاب و خدمتگزار انقلاب و اسلام است.

استاد حوزه علمیه مطرح کرد: یکی از اخلاق نیک و حسنه که همواره از علما دیده می شود حضور این عزیزان در بین مردم است، با توجه به عدم دریافت کانکس توسط امام جمعه سرپل ذهاب، بامردم احساس همدردی کرده و همچنان به همراه خانواده اش در چادر بسر می برد و این نشان از این است که علمای اسلام همواره یاور و خدمتگزار مردم هستند.

حجت الاسلام فاضلی پیردوستی تأکید کرد: همدلی و همراهی طلاب با مردم زلزله زده سبب می شود که تحمل آلام و مشکلات برای مردم این مناطق قابل تحمل باشد، عدم همراهی مسؤولان با مردم وضعیت را بدتر کرده و درد و رنج مردم را دو چندان خواهد کرد.

وی یادآور شد: حضور پررنگ روحانیت در شرایط سخت جوهره وجود آنها را به جامعه معرفی می کند و همانطور که امام صادق (ع) فرمود؛ جوهره مرد در فراز و نشیب و دگرگونی زمان به مردم شناخته می شود و این یکی از مواردی است که خوشبختانه شاهد رفتارهای نیک و ماندگار از سوی جامعه روحانیت هستیم و امید است خدمتگزاری به مردم مستمر و پایدار باشد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه در پایان اظهار داشت: دشمنان انقلاب بدانند که روحانیت هیچگاه دست از حمایت و صیانت از انقلاب برنخواهند داشت و همواره خدمتگزار و سپری فولادی برای ملت ایران و انقلاب اسلامی در برابر هجمه های استکبار جهانی هستند./857/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات