۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۵۵۶۶۴۹
از سوی مؤسسه معهدالاجتهاد صورت می گیرد؛

پذیرش طلبه در طرح تحصیل اجتهاد

مؤسسه آموزشی و پژوهشی معهد الاجتهاد الفعال تحت اشراف آیت الله سیفی مازندرانی برای طرح تحصیل اجتهاد طلبه جذب می کند.
معهدالاجتهادالفعال

حجت الاسلام محمدخلیلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اعلام خبر پذریش مؤسسه آموزشی و پژوهشی معهد الاجتهاد الفعال تحت اشراف آیت الله سیفی مازندرانی گفت: این مؤسسه در نظر دارد با هدف جذب و تربیت فضلای حوزه علمیه از میان طلاب مستعد برای طرح تحصیل اجتهاد طلبه جذب کند.

مسؤول دفتر  آیت الله سیفی مازندرانی با اشاره به اهداف مؤسسه معهد الاجتهاد الفعال اظهار کرد: تربیت مجتهد مدیر انقلابی، توجه ویژه به مسائل مستحدثه و مورد نیاز نظام اسلامی و احیای شیوه سلف در تحصیل فقه از مهم ترین اهداف مؤسسه معهدالاجتهاد الفعال به شمار می روند.

وی در زمینه شرایط نام نویسی در دوره طرح تحصیل اجتهاد مؤسسه معهدالاجتهاد الفعال گفت: از شرایط داوطلبان می توان به اتمام امتحانات کتبی و شفاهی پایه دهم، قبولی در امتحان کتبی و مصاحبه ورودی و تعهد به رعایت ضوابط و مقررات آموزشی و اتمام دوره تحصیلی و حداکثر سن 35 سال اشاره کرد.

حجت الاسلام خلیلی ادامه داد: اعطای گواهی اجتهاد پس از اتمام موفق دوره تحصیلی، تعهد به تحصیل در مدارس مقدمات و سطح عالی، اعطای کمک هزینه تحصیلی و استفاده از امکانات ورزشی و تفریحی از مزایای شرکت در طرح تحصیل اجتهاد است.

 وی در پایان به زمان و شیوه نام نویسی در طرح تحصیل اجتهاد اشاره کرد و افزود: طلاب دارای شرایط برای نام نویسی در طرح تحصیل اجتهاد می توانند از دهم اسفند تا دهم اردیبهشت از ساعت 9 تا 12 با همراه داشتن برگه ارزیابی از مرکز مدیریت حوزه علمیه قم به مؤسسه معهدالاجتهاد الفعال واقع در میدان روح الله، جنب مسجد سلماسی پلاک 6 مراجعه کنند./1324/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات