۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۵۵۶۶۷۵
در گفت وگو با رسا تشریح شد؛

جزئیات تشییع و ترحیم ابوالشهیدین حجت الاسلام صحفی

مراسم تشییع حجت الاسلام صحفی عصر امروز از مسجد امام حسن عسگری(ع) به سمت حرم معصومه(س) انجام و پیکر این روحانی وارسته در حرم به خاک سپرده می شود.
مرحوم حجت الاسلام سیدمهدی صحفی

حجت الاسلام سیدمجتبی صحفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در زمینه جزئیات مراسم تشییع پیکر پاک ابوالشهیدین حجت الاسلام حاج سید مهدی صحفی گفت: مراسم تشییع حجت الاسلام صحفی ساعت 15:30 امروز سه شنبه هشتم بهمن ماه از مسجد امام حسن عسگری(ع) به سمت حرم معصومه انجام و در حرم به خاک سپرده می شود.

فرزند حجت الاسلام صحفی ادامه داد: مجلس ختم نیز سه شنبه بعد از نماز عشاء در مسجد جامع واقع در 55متری عمار یاسر، کوچه 15 و مراسم هفتم وسوم آقایان نیز جمعه 11 بهمن ماه ساعت 15 تا 16:30 در مسجد جامع و خانم ها در تکیه ی کاشانی ها جنب مسجد جامع برگزار می شود.

وی با اشاره به سوابق تبلیغی و انقلابی مرحوم حجت الاسلام صحفی اظهار کرد: حجت الاسلام صحفی بیش از 80 سال در نشر احکام و معارف اهل بیت(ع) فعالیت کرد و بیش از25 سال امام جماعت مسجد جامع را برعهده داشت و از حضور اساتیدی همانند آیات عظام امام خمینی(ره)، بروجردی و حائری استفاده کرده است.

حجت الاسلام صحفی اضافه کرد: ایشان تا زمانی که زنده بودند دلسوز نظام، انقلاب و رهبر معظم انقلاب بودند و در این زمینه تلاش های فراوانی انجام دادند.

مرحوم حجت الاسلام صحفی متولد 1303 شمسی است که شب ششم بهمن ماه به دلیل کهولت سن دار فانی را وداع گفت/1324/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات