۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۵۵۶۶۹۹
معاون تبلیغ و ترویج مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه:

جوایز چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش معارف دو برابر شد

حجت الاسلام مقنی با بیان اینکه جوایز بخش معارفی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم دو برابر شده است، گفت: هدف از برگزاری بخش معارفی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بحث مفاهیم و فهم بهتر قرآن کریم بوده است.
مقنی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی مقنی، معاون تبلیغ و ترویج مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، پیش از ظهر امروز در نشست خبری چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که در سالن جلسات همین سازمان با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، گفت: در این دوره رشته معارف با شکوه‌تر و عمیق‌تر برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این دوره سعی بر این شده سطح کمی مطالعات مسابقات کمتر سالهای گذشته شود و برای آنکه این مسابقات با شکوه‌تر برگزار شود مرحله شهرستانی به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام مقنی با بیان اینکه عموم مردم بدون قید شرط سنی می‌توانند در مسابقات بخش معارف شرکت کنند، ابراز کرد: هدف از برگزاری بخش معارفی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بحث مفاهیم و فهم بهتر قرآن کریم بوده است.

معاون تبلیغ و ترویج مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه سال‌ گذشته شرکت‌ کنندگان رشته حفظ و مفاهیم جزء 28 و جزء 29 در بخش کشوری مورد ارزیابی قرار می‌گرفتند، گفت: اما در مسابقات این دوره برای راه‌یابی به سطح کشوری کسب امتیاز به صورت پلکانی لحاظ خواهد شد.

وی درباره معافیت‌های این دوره از مسابقات، اظهار داشت: سال‌های گذشته برگزیدگان رشته‌های حفظ 10 جزء، 20 جزء، ترتیل، اذان و دعاخوانی برای دستیابی به مرحله کشوری از مراحل مقدماتی معاف بودند اما در این مسابقات چنین نخواهد بود.

حجت الاسلام مقنی با اشاره به اینکه در این مسابقات هدایای بخش آواها و نغمات دو برابر سال گذشته است، گفت: متقاضیان علاقه‌مند برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت اینترنتی www.Quraniran.ir مراجعه کنند./813/پ202/ب1

ارسال نظرات