۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۵۵۶۷۰۸
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان:

تبیین فرهنگ عفاف و حجاب در ارتقای امنیت روانی جامعه مؤثر است

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به اهمیت و ضرورت تبیین فرهنگ عفاف و حجاب گفت: در این راستا خواهران مبلغ در مراکز دانشگاهی و خوابگاه ها در جمع دانشجویان خواهر فعالیت دارند.
حجاب

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از فعالیت تبلیغی طلاب خواهر در دانشگاه های استان خبر داد و گفت: اعزام مبلغان خواهر به مراکز دانشگاهی با هدف تبیین و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب صورت گرفته است.

وی عنوان داشت: خواهران طلبه با هدف تبیین، ترویج و تقویت فرهنگ عفاف و حجاب در جمع دانشجویان خواهر، در مراکز دانشگاهی و خوابگاه ها فعالیت دارند و در جمع دانشجویان نشست هایی با محوریت عفاف و حجاب برگزار می کنند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان با بیان اینکه اعزام خواهران مبلغ به مراکز دانشگاهی با عنوان طرحی به نام کافه دخترانه اسلامی» در حال برگزاری است، افزود: در قالب این طرح مشاوره های خانوادگی، اجتماعی، ازدواج و اخلاق نیز ارائه می شود.

وی فرهنگ عفاف و حجاب را مهم ترین اصل در ایجاد امنیت روانی برای بانوان در جامعه خواند و گفت: حفظ و تقویت این مهم موجب مصون سازی بانوان و دختران جوان در برابر آسیب های اجتماعی می شود.

عزیزی با بیان اینکه فرهنگ عفاف و حجاب در تقویت و تحکیم بخشی به کانون خانواده نیز نقش آفرین است، یاد آور شد: دشمنان در جنگ نرم این مهم را هدف قرار داده اند تا با رواج بی بند و باری کانون خانواده را به فروپاشی بکشانند.

وی اظهار داشت: نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب بین خانواده ها موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود، تبیین این مهم در حفظ سلامت روانی جامعه مؤثر است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان تصریح کرد: امید است در سایه فعالیت های تبلیغی خواهران مبلغ در انجام رسالت خطیر خویش در تبیین و ترویج ارزش ها و مقابله با ضد ارزش ها شاهد کاهش آسیب ها و معضلات اجتماعی باشیم./9451//۳۰۳/خ

 

ارسال نظرات