۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۵۵۶۸۶۲
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

ترویج سبک زندگی اسلامی از سنت های حسنه و ماندگار است

آیت الله طه محمدی با بیان اینکه ما باید بنیان گذار سنت های حسنه باشیم، گفت: ترویج سبک زندگی اسلامی از سنت های حسنه و ماندگار به شمار می رود.
دیدار با طه محمدی دیدار با طه محمدی دیدار با طه محمدی دیدار با طه محمدی دیدار با طه محمدی دیدار با طه محمدی دیدار با طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان ظهر امروز در دیدار با دانش آموزان و کارکنان مرکز آموزشی، فرهنگی سما همدان بیان داشت: بی حجابی در ایران وجود نداشت و رضا شاه ملعون به دستور انگلیس این مساله را این کشور ترویج کرد.

وی ادامه داد: حکومت پهلوی با اجبار و زور بنیان بی حجابی را در کشور بنا نهاد و در مرحله نخست این وطن فروشان بی غیرت از خانواده خود و کارکنان خود بی حجابی را شروع کردند.

آیت الله طه محمدی گفت: از تاریخ کشف حجاب تا قیامت هر خانم ایرانی که بی حجاب باشد گناهش بر گردن بنیان گذار کشف حجاب و کسانی است که او را در این امر یاری کرده اند.

وی در ادامه افزود: ما باید بنیان گذار سنت های حسنه باشیم، موسسه سما که در امر تربیت کوکان و نوجوانان فعالیت می کند یکی از سنت های حسنه ماندگار  است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: اگر عده ای در قالب موسسه آموزشی، فرهنگی به دنبال دین دار کردن آینده سازان کشور باشند از اجر والایی در آخرت برخوردار خواهند شد.

وی در ادامه افزود: متاسفانه امروز کشور ایران زیر بمباران و هجمه های تهاجم فرهنگی دشمنان است که به ازای هر کودک باید یک مبلغ و فردی که در راستای امر تربیت فعالیت می کند تربیت شود.

امام جمعه همدان بیان داشت: گروهی در کشور های اروپایی به دنبال ترویج دین اسلام و تبیین فواید مساله حجاب هستند اما در ایران هجمه های تهاجم فرهنگی سبب شده تا عده ای  به دنبال ترویج فرهنگ غربی بروند.

وی در پایان گفت: رسول خدا(ص) می فرماید اجر هدایت یک انسان از تمامی آنچه خورشید بر آن می تابد بیشتر است و بانیان امر تربیت در جامعه باید راه خود را با خلوص نیت ادامه دهند./۹۷۹/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات