۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۵۵۶۸۸۴
حجت الاسلام سلیمانی تشریح کرد؛

فعالیت های معاونت تهذیب مدرسه علمیه شیخ علیخان زنگنه تویسرکان

معاون تهذیب مدرسه علمیه شیخ علیخان زنگنه تویسرکان گفت: معاونت تهذیب این مدرسه در راستای تبیین مسایل روز و انقلابی گری از اول سال تحصیلی تا کنون سه جلسه آزاداندیشی و چهار نشست سیاسی برگزار کرده است.
حجت الاسلام مهدی سلیمانی حجت الاسلام مهدی سلیمانی

حجت الاسلام مهدی سلیمانی معاون تهذیب مدرسه علمیه شیخ علیخان زنگنه تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره فعالیت های تهذیبی این مدرسه بیان داشت: برنامه های تهذیبی مدرسه علمیه شیخ علیخان زنگنه تویسرکان به سه بخش اخلاق، بصیرت افزایی و کلاس های ورزش تقسیم می شود.

وی با اشاره فعالیت اخلاقی این مدرسه خاطرنشان کرد: تبیین مساله اخلاق در حوزه های علمیه از مسایل مهم و ضرورری در مدارس علمیه به شمار می رود به همین سبب طلاب این مدرسه در هفته یک مرتبه از درس اخلاق علمای استان همدان و شهر تویسرکان بهره می برند.

حجت الاسلام سلیمانی از برگزاری مسابقات کتابخوانی در این مدرسه خبر داد و گفت: در سال تحصیلی جاری دو مسابقه کتابخوانی شامل مسابقه حفظ خطبه غدیر و کتاب آیینه وصف جمال شرح حال آیت الله آقا نجفی همدانی در این مدرسه برگزار شده است.

وی در ادامه با اشاره به مراسم هیئت هفتگی این مدرسه بیان داد: هیئت این مدرسه در نظر دارد با دیدار از خانواده های شهدا به ویژه شهدای روحانی فرهنگ جهاد و شهادت را در بین طلاب این مدرسه تقویت کند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه شیخ علیخان زنگنه تویسرکان گفت: معاونت تهذیب این مدرسه در راستای تبیین مسایل روز و انقلابی گری از اول سال تحصیلی تا کنون 3 جلسه آزاد اندیشی و 4 نشست سیاسی را برگزار کرده است.

وی در ادامه افزود: تبیین مساله عدالت خواهی و مقایسه جامعه امروز با حکومت امیر مومنان علی(ع)، مطالبات روز و تبیین ضرورت انقلابی گری در حوزه علمیه از موضوعات بصیرتی است که در این مدرسه دنبال می شود.

وی در پایان با اشاره به اهمیت ورزش برای طلاب و مبلغان خاطرنشان کرد: طلاب علوم دینی باید در کنار تحصیل و تهذیب نفس نسبت به ورزش و سلامت بدن توجه ویژه ای داشته باشند و به همین سبب طلاب این مدرسه در کلاس ها شنا، جودو و فوتسال شرکت می کنند./979/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات