۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۵۵۶۸۹۰
نماینده ولی فقیه در مازندران:

مسؤولان با همه توان برای حل مشکلات مردم تلاش کنند

آیت الله طبرسی با تاکید بر این مطلب که مسؤولان قدرشناس مردم باشند، گفت: مسؤولان مشکلات مردم را جدی بگیرند و با همه توان برای حل مشکلات آن ها تلاش کنند.
طبرسی در اجلاسیه ائمه جمعه طبرسی در اجلاسیه ائمه جمعه طبرسی در اجلاسیه ائمه جمعه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در اجلاسیه ائمه جمعه مازندران در بابلسر با اشاره به اهمیت وظیفه امامت جمعه، گفت: ائمه جمعه بازوان توانمند و محکم ولایت فقیه در سراسر کشور هستند و باید اجرایی شدن مطالبات و دستورهای مقام معظم رهبری را در منطقه خود با جدیت دنبال کنند.

وی افزود: مردم با نظام اسلامی پیوندی عمیق دارند و تلاش دشمنان برای دلسرد کردن مردم از نظام اسلامی و مسیر ولایت است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور و طرح ریزی گسترده دشمنان برای براندازی نظام، تصریح کرد: مردم ما مردمی بیدار، بصیر، ولایتمدار، زمان شناس و دشمن شناس هستند و با خلق حماسه ای دیگر در تاریخ انقلاب پس از این اقدام های خرابکارانه، برگ زرینی را در تاریخ انقلاب ثبت کردند.

وی با تاکید بر این مطلب که مسؤولان قدرشناس مردم باشند، اظهار داشت: مسؤولان مشکلات مردم را جدی بگیرند و با همه توان برای حل مشکلات آن ها تلاش کنند.

آیت الله طبرسی آغاز چهلمین سال انقلاب را بلوغ سیاسی نظام اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: مردم به رغم مشکلات معیشتی، اجتماعی، گرانی، تعداد زیاد بیکاران در کشور و گلایه از مسؤولان همواره پای اصل نظام هستند و این نعمت الهی را قدر می دانند و این مساله مسؤولیت مسؤولان کشور را سنگین تر می کند.

وی مشکلات امروز جهان اسلام را ناشی از دورشدن تاریخی جامعه اسلامی از محوریت ولایت دانست و تاکید کرد: حکومت سکولار و جدایی دین از سیاست ریشه در سقیفه و کنار گذاشتن امیرمومنان(ع) در راس حکومت اسلامی دارد.

امام جمعه ساری با تمجید از مقام شامخ حضرت زهرا(س) در دفاع از ولایت، گفت: حضرت زهرا(س) با دفاع همه جانبه از ولایت و امامت یک تنه در مقابل انحراف ایستاد و با شهادت خود ارزش و اهمیت این جایگاه را برای امت اسلامی بیان کرد.

وی مسیر نظام اسلامی را برای مقدمه سازی ظهور امام عصر(عج) بیان کرد و خاطرنشان کرد: متفکران و اندیشمندان جایگاه ولایت را در جامعه تبیین کنند تا زمینه های فکری و عملی حکومت جهانی امام عصر(عج) در جامعه مهیا شود.

آیت الله طبرسی جایگاه نماز جمعه را در انجام این رسالت مهم دانست و اظهار داشت: نماز جمعه مرکز نشر باورهای دینی در منطقه است و این قرارگاه مهم فرهنگ ولایی و دینی باید بیش از گذشته رسالت خود را در مقابل تهدیدهای دشمن از طریق فضای مجازی و رسانه های گروهی جدی بگیرد./1313/پ203/ب1

ارسال نظرات