۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۸
کد خبر: ۵۵۶۸۹۶
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

فتنه‌های فرهنگی و اجتماعی جامعه ما را تهدید می‌کند

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: اکنون در زمانی قرار گرفته‌ایم که سه فتنه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی ما را تهدید می‌کند؛ ازاین‌رو باید در همه این بخش‌ها هوشیار باشیم.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار شماری از مسؤولان استانی، اظهار کرد: روحیه جهادی و انقلابی مقوم انسان مسلمان است؛ زیرا اگر این روحیه را از مردم بگیریم انقلاب هم به همراه آن می‌روند.

وی با تأکید بر همدلی و همراهی بیشتر مسؤولان، اضافه کرد: نباید خانواده انقلاب را به جان هم بیندازیم؛ بلکه باید خانواده دست به دست هم بدهند و کار نظام را پیش ببرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی ادامه داد: یکی از ابزارهای مهم ریاست و مسؤولیت سعه صدر است، سعه صدر یعنی فرد از همه افکار و نظریات استفاده کرده و جمع‌بندی کند تا بتواند در راستای کاری انسان موفقی باشد.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: اکنون در زمانی قرار گرفته‌ایم که سه فتنه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی ما را تهدید می‌کند؛ ازاین‌رو باید در همه این بخش‌ها هوشیار باشیم.

وی با تأکید بر اینکه باید در مقابل این فتنه‌ها هوشیار باشیم، افزود: نتیجه فتنه سیاسی اختلاف است، اگر دیدیم در جامعه‌ای اختلاف‌ها شدید شد بدانیم فتنه سیاسی در کار بوده و می‌خواهند انرژی‌ها را هدر دهند و دشمنان از تراکم انرژی‌ها در مسیر هدف ناراحت هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی ادامه داد: نشانه فتنه فرهنگی اختلاط و شبهه افکنی در افکار و مخلوط کردن حق و باطل است؛ ازاین‌رو در فتنه فرهنگی حق درست شناخته نمی‌شود.

وی افزود: فتنه اجتماعی هم اختلال و مختل کردن کارها و آتش زدن است و از این بچه‌بازی‌هایی که گاهی در گوشه و کنار اتفاق می‌افتد.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی گفت: باید هر سه فتنه را بشناسیم و برای جلوگیری از این فتنه‌ها خود را آماده کنیم./9314/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات