۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۰
کد خبر: ۵۵۶۹۲۵
نماینده مجلس:

دولتی بودن اقتصاد کشور چالشی جدی است

نماینده مجلس با تاکید بر اینکه دولتی بودن اقتصاد کشور چالشی جدی است، گفت: مردمی کردن اقتصاد در استان مرکزی باید تسریع بخشد و این مهم به معنای مشارکت دادن توده مردم در فعالیت های حوزه تولید و خدمات است.
کریمی نماینده مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، علی اکبر کریمی، نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در همایش ملی اقتصاد مقاومتی در اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری که در دانشگاه پیام نور اراک برگزار شد، بیان کرد: مردمی کردن اقتصاد، محور اصلی اقتصاد مقاومتی است.

کریمی با تاکید بر اینکه دولتی بودن اقتصاد کشور چالشی جدی است، گفت: مردمی کردن اقتصاد در استان مرکزی باید تسریع بخشد و این مهم به معنای مشارکت دادن توده مردم در فعالیت های حوزه تولید و خدمات است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توسعه و رونق اقتصاد مقاومتی سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود، اظهار داشت: مسؤولان ایران اسلامی باید با برنامه ریزی،سرعت و جدیت در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی گام بردارند.

وی با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی باید دانش بنیان و مردم محور پیش رود، اضافه کرد: باید بتوانیم در اقتصاد مقاومتی ضمن حفظ دستاوردهای گذشته در شرایط فشار و تهدید، مسیر پیشرفت و توسعه کشور را فراهم کرد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به سیاست فروش گواهی بانکی در کشور، افزود: از 28 بهمن تا پنجم اسفند ماه جاری با سیاست فروش گواهی بانکی یکصد هزار میلیارد تومان توسط مردم در بانک ها سپرده گذاری شد که نشان می دهد سرمایه های مردمی خوبی در جامعه است که باید هدایتگری شود.

کریمی با تاکید بر اینکه درآمد مردم باید به سمت پس انداز سوق داده شود، خاطر نشان کرد: پس انداز نقش و جایگاه مهمی در تحقق اقتصاد مقاوتی را عهده دار است و تا زمانی که در خانواده درآمد ها عملیاتی نشود تحقق اقتصاد مقاومتی محقق نخواهد شد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به ضرورت تولید ملی در کشور، گفت: تولید ملی باید در کشور تقویت شود و این مهم بسترساز تحول مثبت در بسیاری از متغیرهای کلان اقتصادی است./842/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات