۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵
کد خبر: ۵۵۶۹۳۵
همزمان با سراسر کشور؛

آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم در ۱۷ حوزه امتحانی آذربایجان غربی برگزار می شود

رییس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: آزمون کتبی حفظ و مفاهیم قرآن کریم فردا همزمان با سراسر کشور در ۱۷ حوزه امتحانی استان برگزار می شود.
مسابقات قرآن

حافظ ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اشاره به نام نویسی سه هزار و 450 نفر برای شرکت در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در آذربایجان غربی اظهار کرد: از این تعداد دو هزار و ۲۰۶ نفر از خواهران و یک هزار و 235 نفر از برادران هستند.

وی گفت: این آزمون در 4 عنوان اعم از حفظ قرآن کریم، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، معارف اهل بیت(ع) و انس با قرآن کریم در 24 رشته برگزار می شود.

رییس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با اشاره به این که آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم به دو صورت کتبی و شفاهی برگزار می شود، اذعان داشت: آزمون کتبی این مسابقات هم در بخش خواهران و هم در بخش برادران همزمان با سراسر کشور در ۱۷ حوزه امتحانی آذربایجان غربی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: آزمون کتبی رشته حفظ راس ساعت 8 و نیم و رشته معارف، حدیث و مفاهیم راس ساعت ۱۰:۳۰ برگزار خواهد شد.

ابراهیمی در ادامه گفت: آزمون شفاهی رشته های معارف، حدیث و مفاهیم خواهران در 17 اسفند ماه راس ساعت 8 و نیم و آزمون برادران 18 اسفندماه راس ساعت 18 عصر برگزار می شود.

رییس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی تصریح کرد: شرکت کنندگان برای قبولی در آزمون باید از 100 نمره حداقل نمره بالای 75 را کسب کنند.

وی با اشاره به این که اعطای گواهی نامه برای ممتازین به صورت مراجعه حضوری شرکت کننده به اداره اوقاف و امور خیریه یا اداره ارشاد نیست، اظهار داشت: یکی از حسن های مسابقات امسال نسبت به سنوات گذشته این است که شرکت کنندگان یک روز بعد از اتمام مسابقات به سایت مراجعه کرده و نمره خود را مشاهده می کنند در صورتیکه نمره بالای 75 را کسب کرده باشند می توانند از گواهی خود که در  سایت موجود می باشد پرینت بگیرند./۹۳۶/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات