۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۵۵۶۹۶۷
در پی حادثه رانندگی؛

رايزن فرهنگى كنسولگرى ايران در بصره جان باخت

حجت الاسلام کامل سواری، استاد حوزه علمیه اهواز و رايزن فرهنگى كنسولگرى ايران براثر حادثه رانندگی در عراق جان باخت.
حجت الاسلام کامل سواری

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام کامل سواری، استاد حوزه علمیه اهواز و مسؤول دفتر مراجعات شرعی مرکز علمی فرهنگی امام حسین(ع) براثر حادثه رانندگی در عراق دارفانی را وداع گفت.

حجت الاسلام کامل ساری از مجاهدان دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و از طلاب برجسته حوزه علمیه اهواز که روز گذشته بر اثر حادثه رانندگی در عراق جان باخت.

این عالم بزرگوار رايزن فرهنگى كنسولگرى ايران در بصره بود و شامگاه گذشته مراسم یادبود در اهواز آخراسفالت خیابان 16 متری ابوذر روبروی کلانتری مسجد ابوذر برگزار شد.

در همین رابطه آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستانی طی پیامی فقدان این عالم وارسته را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

انا لله و انا الیه راجعون

با کمال تاسف و تأثر مطلع شدیم فرزند عزیزمان حجة الاسلام و المسلمین آقای شیخ کامل سواری که به درخواست شیعیان ولایتمدار جنوب عراق بویژه استان بصره(ایدهم الله تعالی) و با موافقت اینجانب از سوی نظام مقدس اسلامی در حوزه خدمات فرهنگی مسئولیت یافته بود و در این مدت خدمات ارزشمندی را تقدیم اسلام و اهل بیت نمود؛ سرانجام در سانحه اتومبیل بین بصره و بغداد دعوت حق را لبیک گفت و به لقاء حق تعالی شتافت.

آن مرحوم زنده یاد در راه خدمت، فداکار بود و هیچ مرزی نمی شناخت و مصداق آیه کریمه «وَ مَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهاجِراً إِلَى اللَّهِ وَ رَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَى اللَّه» گردید. عاش سعیدا و مات سعیدا

روح پاکش با سید و سالار شهیدان محشور باد.

خداوند تبارک و تعالی به خانواده محترمش بویژه فرزندان گرام و عشائر محترم و ولایتمدار سواری و به همه ما صبر کرامت کند تا بتوانیم فراق الأحبة را تحمل نمائیم./9456/د103/ب1

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

اهواز ـ موسوی جزایری

ارسال نظرات