۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۵۵۶۹۶۸
دبير کل حزب تنظيم مستقبل العداله يمن:

نور انقلاب اسلامي ايران به يمن و نيجريه رسيده است

دبير کل حزب تنظيم مستقبل العداله يمن با اشاره به بيانات بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران مبني بر اينكه «انقلاب اسلامي انفجار نور بود»، گفت: نور انقلاب اسلامي ايران به يمن و نيجريه رسيده و بايد کوشيد تا اين نور خاموش نشود و به سراسر جهان بتابد.
حجت الاسلام سيدحسن علي العماد حجت الاسلام سيدحسن علي العماد

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حجت الاسلام سيدحسن علي العماد چهارشنبه شب در يادواره شهيدان مهندس شهرستان کاشان و پاسداشت شهداي مقاومت اسلامي كه در سالن شهداي پاسدار ناحيه مقاومت بسيج كاشان برگزار شد، گفت: هدف اصلي جلوگيري از نفوذ جمهوري اسلامي ايران در جهان است.

وي افزود: دشمن با توطئه هاي مختلف که نمونه بارز آن جنگ تحميلي هشت ساله بود، تلاش زيادي كرد تا مانع صادر کردن انقلاب اسلامي به جهان شود اما به برکت خون شهيدان امروز فرزندان روح الله در يمن، ثمره انقلاب اسلامي ايران هستند.

حجت الاسلام علي العماد يادآور شد: قبل از پيروزي انقلاب اسلامي ايران ميليونها مسلمان در سراسر جهان شناخت کافي نسبت به امامان معصوم و اهل بيت(ع) نداشتند اما پيروزي  انقلاب اسلامي در ايران سبب معرفي اهل بيت(ع) به مسلمانان جهان شد.

وي با اشاره به اينكه همه بايد قدردان انقلاب اسلامي ايران، شهيدان دوران دفاع مقدس و مدافع حرم باشيم، ابراز داشت: دشمنان اسلام به سرکردگي استکبار جهاني آمريکا نتوانستند از برافراشته شدن «پرچم خراساني» در ايران جلو و مقدمات ظهور امام زمان(عج) جلوگيري كنند و امروز نيز مانع به اهتزاز درآمدن «پرچم يماني» براي ظهور حضرت صاحب الزمان (عج) در کشور يمن هستند.

به گفته وي، کشتار مردم مظلوم اين کشور از سوي آل سعود داراي ريشه و هدف عقيدتي است و هدف اصلي جلوگيري از نفوذ جمهوري اسلامي ايران در جهان است.

حجت الاسلام علي العماد عنوان كرد: برخلاف ادعاي برخي رسانه ها هدف آل سعود با پشتيباني آمريکا در نسل کشي يمن به علت نفت و باب المندب نيست بلکه مقابله با صادر کردن انقلاب اسلامي است.

وي همچنين با اشاره به بيانات بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران مبني بر اينكه «انقلاب اسلامي انفجار نور بود»، افزود: نور انقلاب اسلامي ايران به يمن و نيجريه رسيده و بايد کوشيد تا اين نور خاموش نشود و به سراسر جهان بتابد.

دبير کل حزب تنظيم مستقبل العداله با بيان اينكه يمن از جمهوري اسلامي ايران به عنوان سپري براي تمام مسلمانان بهره مند است، گفت: ايران حامي مستعضفان و مسلمانان در جهان است و همه مردم بايد قدردان اين نعمت بزرگ الهي باشند.

به گفته وي، دشمنان اسلام پايگاه اهل بيت(ع) را بهتر از مسلمانان شناخته اند به همين دليل در يمن قتل عام انجام مي دهند تا از مقدمات ظهور حضرت مهدي (عج) جلوگيري کنند.

وي با اشاره به فاجعه بوجود آمده در يمن از سوی آل سعود، اظهار داشت: بر اساس اعلام سازمان ملل يک ميليون نفر در يمن به بيماري وبا مبتلا شده اند و روزانه پنج کودک در اين کشور جان خود را از دست مي دهند و 60 درصد از بيمارستانها تخريب و ويران شده است.

دبير کل حزب تنظيم مستقبل العداله گفت: امروز مردم اين کشور نه تنها در بعد نظامي بلکه در بعد سياسي، فرهنگي، اجتماعي، اقتصادي و رسانه اي با آل سعود و استکبار جهاني در حال جنگ هستند و رسانه ها بايد با به تصوير کشيدن گرسنگي و قتل عام و کشتار کودکان يمني، مظلوميت آنها را به جهانيان نشان دهند.

شايان ذكر است، وداع با شهيد عبدالله سروري از شهداي مدافع حرم، مداحي و خاطره گويي از سوی پدر شهيد مهدي طهماسبي از شهيدان مدافع حرم از جمله برنامه هاي جانبي اين آئين بود.

لام به ذكر است، يادواره 44 شهيد مهندس شهرستان کاشان و پاسداشت شهداي مقاومت اسلامي با حضور قشرهاي مختلف مردم، خانواده معظم شهيدان دوران دفاع مقدس و مدافع حرم در حسينيه شهداي پاسدار ناحيه مقاومت بسيج سپاه کاشان برگزار شد، شهرستان کاشان يک هزار و 700 شهيد تقديم اسلام کرده است./1307/پ203/ب1

ارسال نظرات