۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۵۵۶۹۹۲

برگزاری آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم در آذربایجان غربی

مدیر کل اوقاف و امور خیریه اذربایجان غربی گفت: شاهد برگزاری موفقیت آمیز آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم در ۱۷ شهرستان استان همزمان با سراسر کشور هستیم.
مسابقات قرآن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام ناصر جوانبخت امروز در حاشیه برگزاری آزمون حفط و مفاهیم قرآن کریم اظهار کرد: بعد از تبلیغات و اطلاع رسانی در خصوص برگزاری آزمون حفظ و مفاهیم سراسری قرآن کریم و ثبت نام یکماه از متسابقین چهار عنوان و ۲۴ رشته، امروز شاهد برگزاری موفقیت آمیز این آزمون  در ۱۷ شهرستان استان همزمان با سراسر کشور هستیم.

وی گفت: در این رقابت ها سه هزار و ۴۴۰ نفر در کل رشته ها نام نویسی کرده اند که از این تعداد دو هزار و ۲۰۶ نفر از خواهران و یک هزار و ۲۳۴ نفر از برادران هستند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی افزود: بر اساس بخشنامه و دستورالعمل ابلاغی سازمان اوقاف، پس از احراز امتیاز ۷۵ در آزمون کتبی، گواهینامه برای شرکت کنندگان در آزمون صادر می شود.

وی ادامه داد: به افرادی که موفق به کسب حد نصاب نمره قبولی شوند، به قید قرعه جوایزی از جمله کمک هزینه سفر حج عمره، سفر عتبات عالیات و مشهد مقدس اعطا خواهد شد.

حجت الاسلام جوانبخت در پایان از ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش آذربایجان غربی و موسسه های قرآنی که با اوقاف و امور خیریه در برگزاری این رویداد بزرگ قرآنی مشارکت داشتند، قدردانی کرد.

گفتنی است، آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم همزمان با سراسر کشور از ساعت ۸:۳۰ در ۱۷ حوزه امتحانی استان آذربایجان غربی برگزار شد.

لازم به ذکر است، سه هزار و ۴۴۰ نفر برای شرکت در این رویداد مهم قرآنی نام نویسی کرده بودند که این تعداد  شامل دو هزار و ۲۰۶ نفر خواهر و یک هزار ۳۴۵ نفر برادر است./۹۳۶/پ203/ب1

ارسال نظرات