۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۵۷۰۸۶
استاد حوزه علمیه:

حضرت ام البنین الگوی مادران شهید است

نماینده حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه حضرت ام البنین(س) الگوی مادران شهید است، گفت: تداوم مسیر امام خمینی(ره)، شهدا و ایثارگران، با اطاعت از ولی فقیه میسر است.
عکس عکس عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله آیت سیدباقر میردامادی، نماینده حضرت آیت الله نوری همدانی، امروز در یادواره شهدا که با حضور روحانیان و طلاب، خانواده معظم شهدا، بسیجیان و سایر گروه‌های مردمی در مسجد جامع حضرت امام رضا(ع) برگزار شد، گفت: مادران صبور شهدا، با تاسی به بانوان برجسته تاریخ اسلام، از جمله حضرت ام البنین(س)، فرزندان خود را برای خدمت به دین و نظام جمهوری اسلامی ایران، تربیت کردند؛ بنابراین مردم و مسؤولان کشورمان، باید قدردان صبر و ایثار مادران و همچنین پدران و همسران شهدا باشند.

وی افزود: حضرت ام البنین(س) با تمام وجود، فرزندان خود از جمله حضرت ابوالفضل عباس(ع) را روانه حماسه بزرگ عاشورا کردند. تصور اینکه پدری یا مادری، خودش فرزندش را روانه میدان شهادت و جهاد کند، برای ما دشوار است. اما خانواده معظم شهدا، چنین ایثاری را با نیت الهی، انجام دادند.

آیت‌الله آیت میردامادی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی، لطف الهی به مردم ولایت مدار ایران بود و همه باید قدردان این نعمت بزرگ و ارزشمند باشیم، ابراز کرد: تداوم مسیر امام خمینی(ره)، شهدا و ایثارگران، با اطاعت از ولی فقیه رهبر معظم انقلاب میسر است.

نماینده حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه منطقه 15 تهران دیار شهدا و انقلابیون ولایت مدار است، گفت: این منطقه طی سالیان اخیر نیز شهدای بسیاری در دفاع از حریم ولایت و امامت تقدیم کرده است. از این رو آمریکا و اذناب داخلی و خارجی‌اش، بدانند که مردم ایران باوجود تمام مشکلات و گرفتاری های اقتصادی، هیچگاه از دین، قرآن و ولایت دست نخواهند کشید.

وی ادامه داد: مسؤولان کشور باید همیشه با پیروی از آرمان امام خمینی(ره) و شهدا و اطاعت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، مشکلات کشور به ویژه در حوزه اقتصادی، معضلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی را برطرف کنند.

آیت‌الله آیت میردامادی در ادامه این مراسم معنوی و باشکوه، مداحی ستایشگران اهل بیت(ع) انجام شد و سپس از تعدادی از خانواده معظم شهدا تقدیر به عمل آمد.

شایان ذکر است علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از برنامه های مسجد جامع حضرت امام رضا(ع) و دفتر تهران حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید، میتوانند با شماره‌های 33542533 و  33705172 تماس بگیرند./813/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات